Bearclaw Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hei! Jeg koblet TVet til skjermkortet her om dagen, og stillte skjermkortdriveren til at bildet bare skulle vises på TV. (Altså: Enkeltskjerm - TV) Men der kom det ikkeno bilde, og det kom ikke tilbake på skjermen min heller. Bootscreenen vises, men når den starter Windows XP og laster driveren, er det ikke noe bildet igjen. Jeg har prøvd: - S-Video kabel - Ta ut og inn skjermkorten en gang - 2 forskjellige TVer - 2 skjermer i tillegg til TV Men ikkenoe funker. Det eneste jeg får av bildet er en tykk grå stripe nederst på TV (kun på TV). Jeg har nVidia driver til mitt MSI GeForce 4800 Ti kort. Kanskje jeg kan resette skjerkortdriveren på en eller annen måte? Noen forslag? Takker for alle henvendelser! Endret 19. august 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Du kan jo prøve å hamre løs på F8 tasten rett etter biosmeldingene i starten av Windows booten og velge VGA modus eller safe mode. Da burde du kunne resette instillingene igjen. - Per Christian Endret 19. august 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) TUSEN TAKK! Endelig kan jeg bruke PCen min igjen! Stor takknemlighet til deg, Per Christian Endret 20. august 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå