alexholmen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Trenger Biler, koder og annet stoff Til Street Rod 1 og 2 Kan Noen hjelpe??? [ Denne Melding var redigert av: alexholmen på 2002-08-08 17:07 ] Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg vet at det går an å kjøpe en gammal bil og selge den for ekstremt mye. Kan hende du må strippe bilen for deler først... er ikke sikker Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg har en kode til StreetRod 1: Du må kjøpe en 1949 Chevrolet 2dr Styleline. (den koster $475.) Deretter tar du ut motoren og girkassen. Så selger du bilen for 900000. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Mimre Mimre :smile: Fantastisk spill :wink: Lenke til kommentar
Skello Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 haha street rod eige,huska før på dos maskina mi..ahh fine minner elska d spillet lasta d til og med ned på den nye :> Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ja, jeg husker med glede alle pipene og durene fra PC-speakeren på 486en da jeg spilte 1eren og kom gjennom det (fikk aldri helt til 2ern, kom f.eks aldri gjennom Mullholland). Husker også Chevrolet-trikset - og fikk som svar ved salg: "You must be crazy. I'll take it!". Og da var garasjen min full av de råeste bilene. Forresten, noen som har hørt noe nytt om Need For Speed: Motor City? Det bygger jo på Street Rod-konseptet, med "oppdatert" grafikk, og multiplayer (spillet er online-basert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå