VegardStr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 altså min mor har en p3 prosessor fra en Compac maskin, med passiv kjøling (kun kjøleribbe) hvor mye kan eg forvent eå klokke denne prosessoren, har ikke sagt nokke til mamma endå, men hun blir vel glad hvis maskinen jobber litt raskere. hvilke programm skal eg bruke? det sitter for tiden 128mb PC100 ram i maskinen, men skal mat epå med litt til (har liggende i en skuff, fra en maskin eg fikk av en kamerat (vistnokk funnet på dynga ) men men, altså: Hvor mases kan eg klokke denne prosessoren? slik at det ikke blir varme problemer og prosessoren klikker. Hvilke program skal eg bruke? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 før du vurderer og overklokke den stakkars p3 en så monterer du en vifte på kjøleribben. for di blir hysterisk varme di der, har selv en Uklokket p3 500mhz med en alu tynn spinkel kjøleribbe. og er sikkert på at jeg kunne grilla pølser på den vis jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 wohoooo, blir dei så varme :O trur du en orginal vifte fra Raidmax scorpio kabinettet mitt holder? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 har nokk ikke så mye å si hvilken vifte du har.. bare sett den til å blåse mot kjøle ribba. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Det er jo bare å prøve. Kanskje du klarer 700mhz Endret 19. august 2005 av tbend Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 hvis eg klarer 700mhz, så brenner vel kabinettet opp eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå