Gekko- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg lurer på om noen kan forklare meg hvordan jeg lager en ftp-server (har fast ip).. Der jeg kan logge meg på med andre og laste over det jeg har på maskinen min.. Fint om noen kunne svare Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Windows eller *NIX? Google. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Regner med at du har Windows, siden du ikke har spesifisert noe annet.... Men Bulletproof er ihvertfall en bra ftp server, som er veldig enkel å sette opp. Stort sett bare å installere, sette opp brukere og rettigheter, angi port og opprette et ftp-område (en, eller flere mapper der alle filene ligger) Forøvrig, så er Bulletproof-klienten veldig bra. Du må også forwarde ftp-porten (standard er port 21) i ruteren til å gå mot den ip'en ftp servern ligger på. Har selv brukt Bulletproof, og er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe programmet. Koster ca 200 kr. mvh Pantera Lenke til kommentar
Gekko- Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Spacerunner Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Synes Quick'n Easy Ftp Server er best jeg da Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) http://proftpd.org/ ProFTPD er super bra synes jeg Gratis og Open Source. det har også noe apache .htaccess lignene kalt .ftpaccess Endret 21. august 2005 av hotstian Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 bulletproof ftp er utrolig enkel for win, men koster penger Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 du burde si hvilket OS du vil bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå