BWW Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei Kom til å huke av for at Messenger skal logge meg på automatisk - litt dumt på jobben... Men hvordan får jeg fjernet dette valget igjen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 verktøy->alternativer->genrelt->tilat at msn messenger logger på automatiskt når jeg er tilkoblet internett tenker jeg Lenke til kommentar
BWW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Nei - dessverre. Det har ikke noe med påloggingen å gjøre. Jeg ønsker at Messenger ikke skal kunne logge seg på min konto automatisk. Kom selvfølgelig til klikke på Logg på Automatisk under pålogging. Ønsker nå å hindre dette. How? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 HeiKom til å huke av for at Messenger skal logge meg på automatisk - litt dumt på jobben... Men hvordan får jeg fjernet dette valget igjen? Fant ut av det. Generelt/Endre konto... så slette sertifikatene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå