pgdx Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei. Jeg prøver å lete frem innslaget om sjøørreten på 19,85 kg for en kollega, men han er ikke interessert i å betale 600kr (tror jeg han sa han måtte ut med) for å se ett lite videoklipp. Har andre noen andre filmklipp om denne sjøørreten? Lenke til kommentar
posse Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvilken kanal gikk det på? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg tror det gikk på TV2-nyhetene den 15. august... Lenke til kommentar
posse Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gikk det ikke på NRK også? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 dæven,det er fisken sin det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Liten sild der der, jo. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Norgesrekorden lyder i dag på 13,7 kilo, og er fra SkibotnelvaJøss, visste ikke at elven her i bygda hadde norgesrekorden. Noen som vet om den er bekreftet som en sjøørret? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 CurSe: Tror ikke resultatet fra DNA-prøvene er ferdig, men alt tilsier jo det... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 CurSe: Tror ikke resultatet fra DNA-prøvene er ferdig, men alt tilsier jo det... :!: :!: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Was not kidding there, Prop. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Steike! Så den på nyhetene ja. Tenk å få noe slikt da! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Steike! Så den på nyhetene ja. Tenk å få noe slikt da! Du får ta deg en fisketur til Indre sogn hos meg, sjøørret opp 8-12 kg er ikke uvanlig. Gratis guide og overnatting har du også... Endret 20. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Steike! Så den på nyhetene ja. Tenk å få noe slikt da! Du får ta deg en fisketur til Indre sogn hos meg, sjøørret opp 8-12 kg er ikke uvanlig. Gratis guide og overnatting har du også... WOW! Og gratis fiskekort også? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Steike! Så den på nyhetene ja. Tenk å få noe slikt da! Du får ta deg en fisketur til Indre sogn hos meg, sjøørret opp 8-12 kg er ikke uvanlig. Gratis guide og overnatting har du også... WOW! Og gratis fiskekort også? Regner med at du har statskort så billig fiske kan jeg ordne, fra 50-150,- døgn, alt ettersom elva... Laks-og sjøørretelvene stenger den 15.09 så da får du ta kontant på pm snart ! Har tid nesten når som helst siden jeg er privat nær.drivende Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1099897.ece Ser ut som den fisken ikke var ørret allikevel. Fikk forresten vite om dette ute på byen i går fordi det er en bekjent av dama som tok den i sporen å hjalp å få den i land. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei. Jeg prøver å lete frem innslaget om sjøørreten på 19,85 kg for en kollega, men han er ikke interessert i å betale 600kr (tror jeg han sa han måtte ut med) for å se ett lite videoklipp. Har andre noen andre filmklipp om denne sjøørreten? Nå er jeg vel litt sen med å svare, og ettersom det viste seg at fisken heller ikke var noen sjøørret gidder vel ikke kompisen din å se på filmklippet. Men jeg tittet inn på Web tv til Tv2, og der koster det 30kr for et ukeskort, og da kan man bla. se alle nyhetssendingene til Tv2 i August. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Steike! Så den på nyhetene ja. Tenk å få noe slikt da! Du får ta deg en fisketur til Indre sogn hos meg, sjøørret opp 8-12 kg er ikke uvanlig. Gratis guide og overnatting har du også... WOW! Og gratis fiskekort også? Regner med at du har statskort så billig fiske kan jeg ordne, fra 50-150,- døgn, alt ettersom elva... Laks-og sjøørretelvene stenger den 15.09 så da får du ta kontant på pm snart ! Har tid nesten når som helst siden jeg er privat nær.drivende WOW! Såpass. Skal PM'e deg om eg får svogeren med på tur. *kose på jarmo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå