Jakob Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei, har en katt som i det siste har hostet enormt mye i "jeg har hårball"-stil, men får tydeligvis ikke håret opp. Han har nektet å spise og drikke det siste halvannet døgnet.. Noen tips? Vil det løse seg etterhvert? Eller er dyrlegen eneste løsning? Er vel kanskje ikke så mange på dette forumet som har mye peil på dette Men shitt au, jeg får prøve. Er alene hjemme uten bil eller sertifikat så det blir et slit å få han med til dyrlegen... Vil helst slippe det. Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde dette problemet med min katt, til slutt prøvde den å spise, men alt kom oppigjen.... Tok den til dyrlegen og da var det operasjon som var løsningen. Den hadde spist en knapp. Dette ble en dyr opplevelse.... Ring til dyrlegen for råd. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Avføringspiller el. for katter ;D Lenke til kommentar
iBook Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis katten ikke spiser eller drikker kan du prøve å få litt vann i han gjennom en sprøyte uten sprøytespiss. Disse får du kjøpt på apotek fo en billig penge. Med væske i kroppen kan det hende apetitten også kommer. Hvis katten har vært uten mat og vann så lenge, ville jeg uansett ringt til veterinær. Sansynligvis vil de si at de trenger å få katten inn til undersøkelse, men de kan også gi deg veiledning pr tlf hva du kan gjøre i mellomtiden. Får håpe det går bra med pusen din Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ser ut som om det blir dyrlegen ja..... Får se hvordan det går å ha han med på bussen :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ring dyrlegen! En sjekk koster jo ikke allverdens. Er jo et liv det er snakk om. Kul avatar Jakob Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingenting som ikke løser i rørene som plumbo vettu Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ring dyrlegen asap.. Hvis du ikke kan frakte katta på ordentlig måte kan det jo hende at dyrlegen kommer hjem til deg. Men det der bør du sjekke opp fort! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan går det med katten din, da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det er vel ikke RIP le Pusekatt? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Bilde av pussy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå