Gå til innhold

Katt med hårballer - spiser ikke

Anbefalte innlegg

Hei, har en katt som i det siste har hostet enormt mye i "jeg har hårball"-stil, men får tydeligvis ikke håret opp. Han har nektet å spise og drikke det siste halvannet døgnet.. Noen tips? Vil det løse seg etterhvert? Eller er dyrlegen eneste løsning?

Er vel kanskje ikke så mange på dette forumet som har mye peil på dette :roll:

Men shitt au, jeg får prøve.

Er alene hjemme uten bil eller sertifikat så det blir et slit å få han med til dyrlegen... Vil helst slippe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dette problemet med min katt, til slutt prøvde den å spise, men alt kom oppigjen....

Tok den til dyrlegen og da var det operasjon som var løsningen. Den hadde spist en knapp. Dette ble en dyr opplevelse....

Ring til dyrlegen for råd.

Lenke til kommentar

Hvis katten ikke spiser eller drikker kan du prøve å få litt vann i han gjennom en sprøyte uten sprøytespiss. Disse får du kjøpt på apotek fo en billig penge. Med væske i kroppen kan det hende apetitten også kommer.

Hvis katten har vært uten mat og vann så lenge, ville jeg uansett ringt til veterinær. Sansynligvis vil de si at de trenger å få katten inn til undersøkelse, men de kan også gi deg veiledning pr tlf hva du kan gjøre i mellomtiden.

Får håpe det går bra med pusen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...