Gå til innhold

skjermkort på bærbare pcer?

tiss

Anbefalte innlegg

heisann, går det an å bytte skjermkort på bærabere pcer? :hmm:

har tenkt å kjøpe meg en Acer som alt er bra uten om skjermkortet :no:

specs:

AMD 3000+ CPU

512 MB DDR2 Minne

80 GB harddisk

Intel (eit eller anna tull) 64 MB GPU

har bare nevnt det viktigeste....

Endret av tiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent).

1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda

Lenke til kommentar
Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent).

1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda

hvilken maskin du snakker om? Tundra? link?

Lenke til kommentar

Uansett så kan du f.eks ikke bytte 6600 ut mot f.eks X700, eller 6800.

Lenke til kommentar

Uansett så kan du f.eks ikke bytte 6600 ut mot f.eks X700, eller 6800.

hva er vitsen med denne MXM teknologien da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...