tiss Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) heisann, går det an å bytte skjermkort på bærabere pcer? har tenkt å kjøpe meg en Acer som alt er bra uten om skjermkortet specs: AMD 3000+ CPU 512 MB DDR2 Minne 80 GB harddisk Intel (eit eller anna tull) 64 MB GPU har bare nevnt det viktigeste.... Endret 19. august 2005 av tiss Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 kan nok ikke det nei... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 noen av de nye laptoppene skal ha mini pci express som det har vært så mye blest om. Om det faktisk i det hele tatt har kommet ut noen slike vet jeg ikke, men de kan man ialelfall skifte ut skjermkortet på Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent). Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent). 1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda Lenke til kommentar
tiss Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent). 1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda hvilken maskin du snakker om? Tundra? link? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent). 1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda Uansett så kan du f.eks ikke bytte 6600 ut mot f.eks X700, eller 6800. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Virker som om den standarden med utbyttbare skjermkort på laptoper, har svært mange kompromiss i seg. Kun et fåtall DELL slepbare + maskiner i "Alienware" kategorien har dette pr. i dag. (så vidt meg bekjent). 1559 har jo 6600Go MXM, og som jeg har forstått betyr MXM at man kan bytte ut skjermkort.. Nå har jeg dog ikke sett noen løse skjermkort til salgs enda, men 6600go er jo et bra kort så det er jo ikke noe å bekymre seg over.. enda Uansett så kan du f.eks ikke bytte 6600 ut mot f.eks X700, eller 6800. hva er vitsen med denne MXM teknologien da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå