baardst Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Usikker på om dette er riktig forum? Lurer på om det finnes eget forum for manus, tips til skriving, kritikk av manusforslag etc. Det finnes sikkert mange der ute som er gode til å skrive men som kan trenge noen som har lyst til å omsette dette i film og vice versa. For min egen del er jeg dårlig på å finne gode historier til film og skulle gjerne hatt en pool hvor jeg kunne velge meg en historie/ferdig manus til amatørfilm. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er ein eigen manus-del på Norsk Amatørfilm Forum. Og det sikkert ikkje noko problem å leggje ut manusforslag i dette forumet heller. har du forresten lest "wh1te's guide to filmmaking"? Det er det innlegget som ligg som sticky i dette forumet. Lenke til kommentar
baardst Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har lest "wh1te's guide to filmmaking", og det er en god fremstilling. Jeg tenkte likevel at det kunne være folk der ute som er mer interesserrt i å lage gode forslag til manus som andre kan benytte seg av, mer som en kreativ byttehandel hvor jeg da evt. lager et forslag til en film på bakgrunn av et manus. Jeg ser nå at dette i og for seg har vært diskutert tidligere hvor folk har etterlyst dette i "Minuttkonkurransen" og "Videomarathon". For mange kan dette likevel være å legge listen for høyt da de kun er interessert i selve ideen til film, og ikke nødv. ønsker å sende inn til konkurranser. Takk for tipset til "norsk amatørfilm forum" skal ta en kikk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå