Oblivion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvor er det dere finner denne skjermen til under 5000? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har du lest hele tråden? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nei, fordi den gir en bedre arbeidsflate. Bredskjerm er mindre enn en vanlig skjerm.. Ja, hele 0,65" mindre på 20". Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Han tenkte på oppløsningen.. 1600x1200 = mer enn 1680x1050 Lenke til kommentar
Oblivion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har du lest hele tråden? Ja jeg har lest hele tråden. Eneste som står der er at det er dell som selger den. Jeg har funnet skjermen til 6325 og skulle gjerne like å vite hvor jeg kan få den billigere. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Dell bruker å ha tilbud på sine skjermer med jevne mellomrom. For øyeblikket har tilbudet gått ut, så du må nok vente en stund før det kommer igjen. Men det er bare å følge med. Så vidt jeg vet så er det kun Dell som selger sine skjermer (kutter på mellomleddet hehe). For deg som fortsatt lurte på hvorfor jeg heller ville ha hatt en vanlig 20" kan jeg referere til testen fra Dinside, de har ett fint bilde som gir ett inntrykk i hvordan forskjellen mellom bred og vanlig skjerm er. Der kan du se med engang at 1600x1200 > 1680x1050, men det er uansett fett å ha en stor skjerm Endret 4. september 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
Myron Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Faderrullan... Jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne skjermen, men er visst for sen for tilbudet. Kom hjem fra ferie for noen dager siden. Ballebrakar. Ingen som vet hvor ofte skjermene til dell kommer på tilbud? Eller vil selge sin skjerm til meg? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har du lest hele tråden? Ja jeg har lest hele tråden. Eneste som står der er at det er dell som selger den. Jeg har funnet skjermen til 6325 og skulle gjerne like å vite hvor jeg kan få den billigere. Les post nr. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå