gb Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Endel webshops sender ikke til adresser utenfor USA. Jeg har hørt at det går ann å opprette en fiktiv adresse i USA, og få ting videresendt til Norge derfra. Det er nettselskaper som driver med dette. Det virker imidlertid som dette kan bli dyrt for en enkelt forsendelse. Noen som har erfaringer med slike selskaper? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Velkommen til forumet. Du finner svaret i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=458489&hl= Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er flere andre tråder enn den linker til som har tatt opp dette. Jeg har brukt dem billige er dem ikke, men du slipper gebyr på fortolling. Bare vær oppmerksom på at noen butikker også krever at du har amerikansk visa kort og da er du like langt. Lenke til kommentar
JanTerjeH Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bare vær oppmerksom på at noen butikker også krever at du har amerikansk visa kort og da er du like langt. Dette er ett problem ja. Ikke bare at de nekter Internationale Visa kort, men de nekter også Paypal konto utenfor USA. En løsning kan være å bestille i EU land og sende det Post restante til Sverige og plukke det opp der. Da slipper du ihvertfall moms. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er flere andre tråder enn den linker til som har tatt opp dette. Jeg har brukt dem billige er dem ikke, men du slipper gebyr på fortolling. Bare vær oppmerksom på at noen butikker også krever at du har amerikansk visa kort og da er du like langt. Men det teller litt at du slipper fortollingsgebyret. Ca 150 kr... Ellers er det vel bare å finne en annen butikk i USA eller et annet sted i verden, dersom du finner en som ikke tar annet enn US-VISA-kort. USA er et stort land og de aller fleste tar tross alt internasjonale kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå