Gå til innhold

D500 mister dekning?!?


Anbefalte innlegg

Hei, netopp kjøpt meg en Samsung sgh d500. Meget fornøyd, MEN når jeg ikke har brukt den på noen timer så står det "begr. tjeneste" i displayet istedetfor "Chess" pluss at det dukker opp et telefonikon med en rød strek over. Hva er feil? Hvorfor mister den plutselig kontakt med nettverket? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat det samme problemet med min telefon.

Plutselig forsvinner all dekningen min å må slå den av å på for at den skal komme tilbake igjen.

kjøpte min telefon for 5 måneder siden, men har vært sånn di 3 siste månedene.

har oppgradert software og alt, men butikken der jeg kjøpte den sier at det er noe som jeg må godta!( elkjøp) er det slikt d skal være ?

Lenke til kommentar
har oppgradert software og alt, men butikken der jeg kjøpte den sier at det er noe som jeg må godta!( elkjøp) er det slikt d skal være ?

Jeg har ingen forklaring på problemet, men har vært borti et par telefoner som har hatt det problemet med at de mister kontakten og restartes.

 

Det skal selvsagt IKKE være sånn, og at butikken sier at du "bare må godta" dette er helt på trynet. Selvsagt skal du ikke godta det. Er jo som å godta at f.eks. en TV blir uten bilde etter noen timers bruk og må restartes. Det ville jo helt klart blitt regnet som en alvorlig feil! Og det er det også på din mobiltelefon - en alvorlig feil altså.

 

Klag, og får du ikke gehør så kan du true dem med Forbrukerombudet. Du har garantert all rett på din side.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har etterhvert opplevd det samme med min 1.5 år gamle T610. Og det kan hende det kom etter at jeg gikk fra telenor nett til netcom nett, men jeg husker ikke helt. Det hele er merkelige greier, men det hender ikke så veldig ofte da..joa..et par ganger for dagen sikkert, men jeg sitter ikke å ser på den hele tiden. Men uansett så skal jeg ha meg en K750 snart og jeg har ikke hørt noen som har klaget på dette problemet med den mobben.

 

Uansett så blir T610 min back-up mobb om jeg skal reise til lugubre steder osv...eller når K750'en skal inn til reperasjon elelr update..noe det kanskje trenger hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...