Northrop Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hei jeg har lastetned SuSe9.3 pro pakket ut og brennt på en cd, skrur av og på pc, inni bios, endre at den skal boote på cd, men da den skal boote, så finner ikke pc cd... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 har du flere cd-rom'er? kanskje det er den andre trykker bare bare tab og f11 for så å velge boote fra cd-rom, liker å har bootrekkefølgen riktig Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 har du flere cd-rom'er?kanskje det er den andre trykker bare bare tab og f11 for så å velge boote fra cd-rom, liker å har bootrekkefølgen riktig en cd rom og kan bare velge cd rom ikke cd rom 1,2,3 osv Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Og du brukar rett CD? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hei jeg har lastetned SuSe9.3 pro pakket ut og brennt på en cd, skrur av og på pc, inni bios, endre at den skal boote på cd, men da den skal boote, så finner ikke pc cd... Du har vel husket å brenne som image ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var det jeg tenkte jeg skulle si jeg å. Du må huske på å brenne den på riktig måte. Hvis ikke får du ikke boota den. Hvis du har ISO fila på maskina di fortsatt så brenner du den som Image istede. Da booter den lettere . Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) jeg bruker nero verson 5 litt gammel muligens men. jeg brenner den som data cd. skal jeg brenne den komprimert? som en iso/rar/zip fil ? jeg har .rar komprimerings program så den blir lagret som det. Endret 19. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du skal brenne den fila du lasta ned UTEN å gjøre noe med den hvis det er en .ISO fil. Da kan du bruke funksjonen "Burn image" i nero. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 tja, her er iallefall fremgangsmåten i Nero. Start nero->New. dra over ISO fila over til cd->Recorder->Burn Image. så skjønner du resten selv. Lykke til. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Du skal brenne den fila du lasta ned UTEN å gjøre noe med den hvis det er en .ISO fil.Da kan du bruke funksjonen "Burn image" i nero. tror jeg fikk det til den brenner ihvertfall på den nederst alternativet stode noe med image, så jeg tror det var rett. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 jeg glemte at det var 5 cdr, hvorfor så mange? jeg boota opp med en cd og kom til slutt et sted med login. med passord og bruker navn driver og lasterned di andre cdene nå Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Fordi det følger med mye snadder. Jeg gadd ikke å laste ned 5 cd'er, så jeg lastet likegodt ned Dvd iso'en, mye bedre. Tenkte jeg skulle teste SuSe igjen, men det blir nok en stund til, og det blir neppe til at den erstatter Slack. Endret 19. august 2005 av Scrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå