GazWest Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva anbefaler dere innen viftestyring? Har Tsunami kabinettet i sort. Er det noen som passer fint til den? Jeg tenkte litt på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DT6000B og dennne her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306436&cks=PRL Håper noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 foreslår at du bestiller fra komplett så slipper du 50kr pakkegebyr fra mp.no. Men hvor mey skal du legge i dette og hvor mange vifter skal du styre? skal det være digitalt? Lenke til kommentar
GazWest Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) foreslår at du bestiller fra komplett så slipper du 50kr pakkegebyr fra mp.no. Men hvor mey skal du legge i dette og hvor mange vifter skal du styre? skal det være digitalt? Bryr meg ikke om porto nå. Men tenkte toppen 400 kr. Ja absolutt, digitalt! Blir vel 4-5 vifter å styre... Endret 19. august 2005 av GazWest Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har aldri prøvd den selv, men har tenkt til å kjøpe CoolerMaster Aerogate III i svart. På de fleste bilder er den i sølv, men finnes i svart og. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mener du i digitalt som windowsbrukerinterface eller en liten lcd skjerm? Windows:mCubed, Intern viftestyring 395,[email protected] LCD-skjerm: Digital Doc5+ 594,[email protected] (veit det er litt mer, men denne kan styre opp til 8 vifter, alle med temp.sensor) Cooler Master AerogateIII 399,[email protected](fåes også hos netshop.no og komplett.no) Selv ville jeg nesten anbefalt Pot.meter m/kabel 59,[email protected], fordi her sitter gleden i å gjort jobben selv (bare borre inn høl i bezel og vips er du ferdig. ) Lenke til kommentar
GazWest Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Mener du i digitalt som windowsbrukerinterface eller en liten lcd skjerm? Windows:mCubed, Intern viftestyring 395,[email protected] LCD-skjerm: Digital Doc5+ 594,[email protected] (veit det er litt mer, men denne kan styre opp til 8 vifter, alle med temp.sensor) Cooler Master AerogateIII 399,[email protected](fåes også hos netshop.no og komplett.no) Selv ville jeg nesten anbefalt Pot.meter m/kabel 59,[email protected], fordi her sitter gleden i å gjort jobben selv (bare borre inn høl i bezel og vips er du ferdig. ) LCD skjerm Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 pass på at viftestyringen er så flat som mulig har en sunbeam robheus og da får jeg ikke lokket igjenn døra Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva med en Gate watch black NOK 379.00 Pris eks. mva NOK 303.20 Lenke til kommentar
GazWest Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Hva med en Gate watch black NOK 379.00 Pris eks. mva NOK 303.20 Den likte jeg ass!! Erfaringer med den? Eller er det bare å kjøpe? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Cooler Master AerogateIII 399,[email protected](fåes også hos netshop.no og komplett.no) Jeg anbefaler denne viftestyringa. Har den selv og er fornøyd Den er letvint og praktis. Det største plusset er at den er nesten helt flat, så den går inn i alle slaks kabinetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå