Jtand Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) The World kjørte forbi huset vårt i dag, da den var på tur til der Norge er smalest: Hellmobotn (hvor jeg forøvrig har hytte) Flere bilder kommer når den passerer på nytt. Båten min ble bare en liten prikk ved siden Endret 19. august 2005 av Jtand Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) ... Endret 19. august 2005 av Jtand Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 det stoppet rett ved siden av der eg bodde og... for en uke siden. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 det stoppet rett ved siden av der eg bodde og... for en uke siden. Hvor bor du? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 sunnmøre... rett sør for Ålesund, skipet stoppet der fordi det er hjemmstedet til kapteinen. en bitte-liten bygd som heter Tjørvåg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ganske stort skip det ja, sett det sjøl.. Men ikke like stort som Queen Mary 2 eller hva det heter da! Det er jo gigantisk Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 sunnmøre... rett sør for Ålesund, skipet stoppet der fordi det er hjemmstedet til kapteinen. en bitte-liten bygd som heter Tjørvåg. Eyy.. Bor du i Tjørvåg? Jeg bor på Leinøya. Pappa var ombord og åt lunch. Queen Mary 2 var også i Ålesund for ei stund sida. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Mon tro om det er noen kjendiser ombord? Noen som vet? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er vel fastboende som bor ombord? leilihets opplegg? Du bor ombord såså lenge hvert år.. så har noen andre og sånn at de kan bo i samme leilighet andre deler av året... sånn at du er ikke alene eier om rommet Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Dagens høydepunkt (uklart bilde) Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Bilderedigering på sitt høyeste Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 sunnmøre... rett sør for Ålesund, skipet stoppet der fordi det er hjemmstedet til kapteinen. en bitte-liten bygd som heter Tjørvåg. Eyy.. Bor du i Tjørvåg? Jeg bor på Leinøya. Pappa var ombord og åt lunch. Queen Mary 2 var også i Ålesund for ei stund sida. ka heter du då? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bilderedigering på sitt høyeste lol... titanic Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 sunnmøre... rett sør for Ålesund, skipet stoppet der fordi det er hjemmstedet til kapteinen. en bitte-liten bygd som heter Tjørvåg. Eyy.. Bor du i Tjørvåg? Jeg bor på Leinøya. Pappa var ombord og åt lunch. Queen Mary 2 var også i Ålesund for ei stund sida. ka heter du då? Tar det over PM. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Slenger opp et bilde av da Queen Mary 2, som er verdens største cruiseskip, var i Stavanger i sommer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg vil se noen inside bilder!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå