copyright Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Kjøpte en "cake box" med 25 stykk. mmore cdr90 cdèr disse skulle det gå ann å brenne mere enn 700 mb, på tenkte jeg, men når jeg prøver så kommer det bare opp en feilmelding som sier at cdèn er for liten alikevell.... Jeg prøvde med Nero progge og med overburning på....noen andre ting jeg må stille på eller ? Har foresten en Sony 8x/4x/32X brenner hvis det kan være problemet.... Hvis det er brenner min som ikke vil brenne mere enn 700mb, noen som har noen forslag til en rimelig og bra brenner som gjør dette ? Hvis du har et forslag så please post en link til produktet også... På forhånd tusen takk.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Brenneren kan være problemet. En firmware-oppdatering ordner ofte den biffen. Lenke til kommentar
copyright Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 01:50, LarsC skrev:Brenneren kan være problemet. En firmware-oppdatering ordner ofte den biffen. firmware ???Det hadde hjulpet litt mere med fremgansmåte, hvor jeg kan laste ned den programvaren osv.... Blei ikke så mye klokere :smile: Lenke til kommentar
tore- Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 da forslår jeg at du sjekke produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
eiga Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Om du ikke finner fram til noe på hjemmesiden til Sony, gjør f.eks slik. Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Firmware oppdateringer kan lastes ned fra produsentens web side. Der følger det med et program som flasher firmwaren. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Her er en liste med Firmware til nesten alle brennerne som er noensinne laget. Se om du finner din på listen http://perso.club-internet.fr/farzeno/firm...re/cdr/cdrf.htm [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-08 03:08 ] Lenke til kommentar
eiga Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Vet ikke om brenneren din kan overburne, men her står det hvordan du stiller på alle instillingen i nero(m.m.). I tillegg må du huke av for DAO(Disk At Once) før du starter brenningen. På siden finner du info om forskjellige brennere og SW som er de 'mest brukte'. Lenke til kommentar
copyright Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Takk for alle svara, men jeg tror at brenneren min er for gammel, så derfor lurer jeg på om noen har en link til et progg som jeg kan dele opp en divx film med, et som er enkelt å bruke + gratis... Håper på masse fine svar også denne gangen :smile: Lenke til kommentar
pegg Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 du kan bruke virtualdub til å dele divxen med. framgangsmåten er slik: 1.åpne filmen du har laget. 2. sett Video til direct stream copy, det samme med audio. 3. sett pekeren nederst på skjermen til starten på filmen, trykk så på HOME (på tastaturet) 4.Flytt så pekeren utover i filmen tiden vises, når du har funnet ut hvor du vil dele den trykk så på END, deretter trykker du på F7 for å lagre den første delen. 5. Når første delen er lagret, trykker du på HOME da flytter startpunktet seg til dit du trykket på END. 6. Flytt så pekeren til slutten trykk så på END igjen. 7. Trykk F7 for å lagre siste del. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 03:55, copyright skrev:Takk for alle svara, men jeg tror at brenneren min er for gammel... Riktig. Hvorfor ingen tidligere har fortalt deg at brenneren rett og slett ikke støtter 90min CD'er er noe rart. For ikke alle gjør det skjønner du. :smile: Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hei jeg har en eldre 2*brenner som jeg hadde det samme problemet med, men det løste seg når jeg startet å bruke "disc-at-once" Lenke til kommentar
Heia Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hei.. Jeg har også samme problemet med min Plextor 12X ved brenning av cd`er større enn 700meg, og den har siste firmware, så jeg tror ikke det ligger der..Jeg bruker Nero v.5582, tror kanskje det er en bug i dette programmet som forårsaker problemet, har enabla overburn, disabla/enabla disczisecheck, og flytta "gul/rød" markeringene oppover.. Ikke sikker, men jeg hadde ihvertfall ikke dette problemet med en eldre versjon av Nero, og den sletta jeg desverre.. Men, jeg forsker videre.. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Tror ikke det er noen bug i NERO, skal man overbrenne, MÅ du velge DAO (Disc-At-Once), om ikke, så vil det ikke fungere. Så prøv å velg DAO og sett overburn tiden til et godt stykke over lengden på disken. Med min Yamaha 8/4/24 kan jeg glatt overbrenne til 78 mins på en 74 mins cd og 84 på en 80 minutters. Husker ikke hva dette vil si i MB, men en del over er det nok. Mosher Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Somd tidl er det ikke alle brennere som støtter overburn. Tror ikke det er bug i Nero, funker fint her i nero 5.5. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 04:46, Cappo skrev:Riktig. Hvorfor ingen tidligere har fortalt deg at brenneren rett og slett ikke støtter 90min CD'er er noe rart. For ikke alle gjør det skjønner du. :smile: Sjekk ID:2 Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 01:48, copyright skrev:Hvis det er brenner min som ikke vil brenne mere enn 700mb, noen som har noen forslag til en rimelig og bra brenner som gjør dette ?Hvis du har et forslag så please post en link til produktet også...På forhånd tusen takk.... Kjøp ein Lite On 40x til 520 kroner på itbutikken. Ekstremt bra og kan overklokkast til 48x. Les meir her: http://stigroar.cjb.net/ gå inn på pc'en min->Lite On 40x @ 48x Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har en sony 4x brenner... Den brenner fint over 800MB når jeg bruker CDRwin. CDRwin tar ikke hensyn til CD-størrelsen, den lar det være opp til deg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 13:11, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-08 04:46, Cappo skrev: Riktig. Hvorfor ingen tidligere har fortalt deg at brenneren rett og slett ikke støtter 90min CD'er er noe rart. For ikke alle gjør det skjønner du. :smile: Sjekk ID:2 Luring.. :smile: Men tror ikke firmware kan rette på sånt da! :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Kan av og til det. Har en Phillips CDD3600 som kan flashes til å takle større cder (700MB, tror jeg). Problemet er at flashverktøyet (får ikke bruke DOS, må skjønne) krasjer. Og jeg har en ny fin Lite-On. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå