Steinmann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjøpte meg en k750i rett før sommern her, men den er ikke helt snill med meg. * Får ikke opp batteridekselet(altså ikke ut simkort) * Skjermen blir svart og er sån en stund(får skrudd den av å på noen ganger) * Får ikke ut batteriet så må bare vente * Kamera mekanismen sluttet igår å fungere. * Dvs at kameraet ikke går på når jeg trekker tilbake dekselet, og den tror at dekselet alltid er igjen Derfor kan jeg ikke ta bilder i det heletatt Noen som har noen gode råd? Muliges vært borti problemet før. Skal jeg sende den til reprasjon må jeg jo knekke opp lokket for å få ut simkortet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg la en 100-lapp under batteridekslet en gang og da brukte jeg sikkert 30 min. før jeg i det hele tatt greide å rikke på dekselet, prøv litt forsiktig så kanskje du får det til. Ang. de andre problemene må det nok løses med en service, eller du kan jo godt prøve å oppgradere software'n da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Virker som selve mekanismen er gåen på kameraet, har oppdatert den en gang allerede :\ Får prøve meg på å få opp dekselet litt til da rikker seg ikke liksom EDIT: Pluttselig sa det bare popp, også var dekselet oppe Da er det litt mer attraktivt å sende den på reprasjon da Endret 19. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Lever den inn der du kjøpte den, og be de sende den videre på reparasjon for deg. Med mindre du har behandlet telefonen uforsiktig (mistet i gulvet, ringt i regnvær o.l.), så skal dette være gratis å få fikset. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Lever den inn der du kjøpte den, og be de sende den videre på reparasjon for deg. Med mindre du har behandlet telefonen uforsiktig (mistet i gulvet, ringt i regnvær o.l.), så skal dette være gratis å få fikset. Hmm, har aldri mistet telefonen min jeg Neida, men kjøpte den på mobilland.no, litt vanskelig å levere den der Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Lever den inn der du kjøpte den, og be de sende den videre på reparasjon for deg. Med mindre du har behandlet telefonen uforsiktig (mistet i gulvet, ringt i regnvær o.l.), så skal dette være gratis å få fikset. Hmm, har aldri mistet telefonen min jeg Neida, men kjøpte den på mobilland.no, litt vanskelig å levere den der Da må du sende dem inn til dem... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Sto i en mail at forhandler skulle behandle garanti saker, det er vel sony ericsson norge? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sto i en mail at forhandler skulle behandle garanti saker, det er vel sony ericsson norge? Forhandler er butikken der du kjøpte det. Det er dems ansvar å få den inn til service. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er kun forhandleren der du kjøpte den som er pliktig til og ta imot den, og ingen andre. I tillegg er det fra dem du har krav på lånetelefon, hvis du sender den inn til dem. Likevel tar de fleste forhandlere imot telefonen, og sender den til et serviceverksted. Det eneste du trenger er en kjøpskvittering. Du kan også levere telefonen direkte til er serviceverksted. Går du til en forhandler får du også ett nytt SIM-kort for en liten penge. 150 kroner for nytt Telenor-SIM-kort. Da deaktiveres det gamle SIM-kortet, og det nye kan tas i bruk med en gang. Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvorfor ikke bare sende en mail til butikken og spørre hvor du skal sende mobilen, så slipper du også gå via en forhandler. sparer tid på slikt =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvorfor ikke bare sende en mail til butikken og spørre hvor du skal sende mobilen, så slipper du også gå via en forhandler. sparer tid på slikt =) Er ikke lurt å "slippe" å gå via forhandler. Tar du det via forhandler er det de som har ansvaret, og du får bedre rettigheter ved evt senere reparasjoner o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå