dandel58 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har kjøpt denne PSUen fra Komplett.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307838 men problemet bare at fattern alt hadde fikset meg en 680 watts strømforsying.. Jeg får ikke returnert NortQ pusen fordi det er gått over 14 dager.. er det noe sted jeg eventuelt kan få solgt den litt billigere enn komplett solgte den? er dritt å ha en psu jeg aldri får bruk for.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 prøv bruktmarkedet her på hw.no og qxl.no (de krever en del for annonsen) samt finn.no (krever vel en femtilapp for anonsen) Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 hvor finner jeg bruktmarkedet? Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 fant det:p Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 til andre så er det vel bruktmarked.hardware.no forumet er forum.hardware.no og siden er hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå