Joachim Murat Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hei! Har akkurat bestilt følgende oppsett: Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 link Crucial PC3200 BallistiX DDR 1024MB CL2 link POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retail link AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice" link Zalman Northbridge Kjøler I tillegg har jeg to disker (en på 120 og en på 200 gig) og et Soundblaster Audigy (ikke det med frontpanel) som jeg skal ha i mitt Chieftec Mesh Big Tower (link) Imidlertid har jeg fortsatt bare den psu'en som fulgte med kabinettet; på komplett oppgitt til å yte 410 watt. Vil den holde i mitt nye oppsett? Har hørt at 7800gt trenger en del strøm... og budsjettet er allerede overskredet Kan noen anbefale meg en passende rimelig strømforsyning dersom min eventuelt ikke holder? Takker! EDIT: Har tidligere sett en link til en side der man bare plotter inn hva du har i maskinen og så regnes det ut hvor mye strøm du trenger, men finner ikke igjen linken nå... noen som kjenner til denne? Endret 19. august 2005 av Joachim Murat Lenke til kommentar
Joachim Murat Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 *bump* Ingen? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tror nok PSU'en din vil holde i massevis. Uansett vil du fort finne ut om det er for lite, viss varene allerede er bestilt. Link til side med "power supply calculator". Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Den kalkisen er ikke noe særlig. Les sticky; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453262 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå