KaldBlod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvor får man kjøpt plexiglass i Norge (helst en butikk i Oslo) :razz: Går det også an å få kjøpt farget glass? Ser jo at man får kjøpt PSU-mods med farge, men har ikke sett at noen har solgt farget plexi. Tenkte på det når jeg så topicen "Lime plexi". Hadde jo vært rådigg med gul-/limefarget plexi-vindu :smile: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Eneller anen bilsjappe har vel et eller annet solfilter du kan klistre på plexien slik at den blir farget. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hør med Plastkompaniet i Prof.Birkelands vei på Furuset. De har det meste innen plast Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 For ett par år siden så husker jeg at faren til en kamerat av meg jobbet i Plexi norge eller noe i den duren... husker jeg og min kamerat var med han på jobb... var mye rare greier der... hadde han jobbet der fortsatt skulle jeg nok ha fått tak i mange fine plater gratis. for da jeg var innom der så lekte vi med og ødela ganske så mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå