bigkay Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Canon Eos 350d 50mm 1:1.8 linse .. Blender ca 2,5 Iso 1600 .. Skulle ikke ha "klippet" tærne, men gjort er gjort.. Bigk Endret 19. august 2005 av bigkay Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes bildet er fint som det er om meningen er å vise frem føtter, du skulle ikke ha klippet bort føttene, men det visste du jo om........... Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Har igrunn bare prøvd å være litt kunstnerisk, gjøre noe litt annerledes enn det alle andre gjør.. Bigk. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg synes dette bildet har sin effekt som en del av en fotoserie med dama di som motiv, men i seg selv er det relativt kjedelig. Det har ikke så veldig mye særpreg, er kanskje ikke annerledes nok, om du skjønner. Men kanskje dette er et slikt bilde som blir bedre jo større det er? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det var et spesielt bilde, men det manglet "det lille ekstra". Lyset kunne vært mye bedre, og jeg tror det hadde passet fint i svart-hvitt. God ide, og det kan komme et veldig fint bilde ut av den, men det der fungere rett og slett ikke ordentlig. Det kunne være en ide å prøve å bare ta bilde av den ene foten (den fremste) slik den står nå. Det tror jeg kunne blitt bra. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dette bilde kunne ikke etter min mening vært i svart/hvit. Min mening er at dette er et veldig flott foto. Flott lys og kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå