Gå til innhold

Mus og Mus matte valg...

Anbefalte innlegg

Dette evnet har sikkert vert oppe før,men har dere noen gode forslag på hvilken mus og musmatte eg skal kjøpe meg...

Har klart å slite ut iFeel MouseMan optical og en Everglid giganta nå...

Det er for spilling mest, og musa MÅ være optisk...

M.V.H

Øystein Tangen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

everglide er bossmatte... varer 1 måned så er den slitt og musa skraper nedi ned for hver bevegelse.

kjøp deg ms 3.0 eller logitech dual optical, kjøp den som passer i best i hånda og func musematte. jeg har tenkt og selge ms3.0 og kjøpe func og dual optical.

Lenke til kommentar

Har Logitech Dual Optical nå på en func. Funker bra det. Så lenge man ikke mister de "putene" eller hva det er som er under musa! da skraper man opp funcen. Derfor bytter jeg mus til Microsoft Inteli Explorer V 3.0. Hørt at den er Bedre og litt større og bedre og holde i. Logitech Dual Optical forsvinner nesten hånda. :eek:

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt IE3.0 og Ratpad. Noen som har testet denne matta? (eneste de hadde på databutikken, og da slang jeg den med sammen med en annen ordre). Om ikke så kan jeg jo legge ut et par erfaringer med den når den er i hus :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 07:52, TST skrev:

Det er kanskje ikke en dum idé å lese noen av testene vi har gjort av musmatter og mus for gaming?

:grin: Jeg anbefaler fUNC1030 og Intellimouse V3.0, Mouse Skatez er heller ikke å forrakte, men to pakker blir jo slitt ut i løpet av to måneder eller noe (hos meg hvertfall). Det er en helligdom og ha god skli på musa, det er lissom toppen av kaka :grin: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...