|vimsen| Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Dette evnet har sikkert vert oppe før,men har dere noen gode forslag på hvilken mus og musmatte eg skal kjøpe meg... Har klart å slite ut iFeel MouseMan optical og en Everglid giganta nå... Det er for spilling mest, og musa MÅ være optisk... M.V.H Øystein Tangen Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 everglide er bossmatte... varer 1 måned så er den slitt og musa skraper nedi ned for hver bevegelse. kjøp deg ms 3.0 eller logitech dual optical, kjøp den som passer i best i hånda og func musematte. jeg har tenkt og selge ms3.0 og kjøpe func og dual optical. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg anbefaler Logitech mouseman dual optical og fUnc 1030, musa er god å holde i og nøyaktig i spill. Matta får den til å gli veldig bra, enda bedre blir det med mouse skatez. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg bruker Intellimouse Explorer 3.0 sammen med Everglide Gaming Mat (bare 2 mm høy!). Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Det er kanskje ikke en dum idé å lese noen av testene vi har gjort av musmatter og mus for gaming? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har Logitech Dual Optical nå på en func. Funker bra det. Så lenge man ikke mister de "putene" eller hva det er som er under musa! da skraper man opp funcen. Derfor bytter jeg mus til Microsoft Inteli Explorer V 3.0. Hørt at den er Bedre og litt større og bedre og holde i. Logitech Dual Optical forsvinner nesten hånda. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Har akkurat bestilt IE3.0 og Ratpad. Noen som har testet denne matta? (eneste de hadde på databutikken, og da slang jeg den med sammen med en annen ordre). Om ikke så kan jeg jo legge ut et par erfaringer med den når den er i hus :wink: Lenke til kommentar
|vimsen| Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Ok.. har bestemt meg for funken og ms3.0.. Da er det bare tastaturet som mangler da... Noen forslag? Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 19:02, |vimsen| skrev:Ok.. har bestemt meg for funken og ms3.0..Da er det bare tastaturet som mangler da...Noen forslag? Det billigste du finner. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kjøp et logitec navigator :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 ms intellimouse explorer 3.0, everglide/funq og ms internet keyboard pro. gode greier. Lenke til kommentar
-Nitro- Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Kjøp et standard tastatur... best til gaming! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 ikke kjøpt everglide, jeg har hatt min i ett par måneder og den er slitt allerede, neste matte jeg kjøper er func som er den eneste matten idag som er en kvalitetsmatte. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 07:52, TST skrev:Det er kanskje ikke en dum idé å lese noen av testene vi har gjort av musmatter og mus for gaming? Jeg anbefaler fUNC1030 og Intellimouse V3.0, Mouse Skatez er heller ikke å forrakte, men to pakker blir jo slitt ut i løpet av to måneder eller noe (hos meg hvertfall). Det er en helligdom og ha god skli på musa, det er lissom toppen av kaka ). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: (og bruksanvisning, SWEET! ). Bruksanvisning? På ei musematte, hva står det da? "sett musa oppå denne mappa og skyv den rundt"? AtW Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 18:26, ATWindsor skrev: Quote: (og bruksanvisning, SWEET! ). Bruksanvisning? På ei musematte, hva står det da? "sett musa oppå denne mappa og skyv den rundt"? AtW Nei nei nei! Det er en bruksanvisning om hvordan man fester muse ledningen til den klipsen . btw jeg trengte den ikke :sad:. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 20:50, MrA| skrev:Nei nei nei! Det er en bruksanvisning om hvordan man fester muse ledningen til den klipsen . btw jeg trengte den ikke :sad:. Er det clips til ledningen og?!? det er jo genialt! Hvem selger den musematten? Lenke til kommentar
Panther Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Den musmatten er best, den kan du bestille på http://www.microplex.no , der selger de masse kule ting :smile: Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 noen som har prøvd ms intellei 3 med steelpad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå