abene Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ny versjon av Process Explorer Process Explorer 9.22 er sluppet. Dette er et gratisprogam som gir deg oversikt over hvilke filer og prosesser som er tilknyttet til ulike programmer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Et must for alle. Kan også erstatte Windows` oppgavebehandler. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjempe bra program. Mye lettere å finne ut om man har virus/spyware/adware på maskinen. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er et ganske mye "tyngre" program enn oppgavebehandleren, dessuten tror jeg den vanlige oppgavebehandleren ligger klar i minnet hele tiden eller noe, i motsetning til Process Explorer kommer den opp nesten uansett hvor hengt maskinen er. Men jeg har erstattet den, da. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Å erstatte er jo ikke nødvendig da. Jeg synes også den er tregere. Men den ligger nå der. En smakssak. Du kan jo fint bruke den uten å legge den inn som default oppgavebehandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå