TigerBlack Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hallo folkens, vært litt stille fra meg ett par uker,men sånn skjer om sommern. Iallefall var ute på en runde med flyspotting da jeg kom over denne saken her på vei hjem. Lyset var fint,men de som kom bak meg var ikke veldig happy da jeg bråstoppa å kjørte inn til siden. Men det er sånn som skjer. Jeg har lekt litt med PS på denne. "varmet" det opp litt. I sin originale tilstand var bildet ganske gult. Men litt mer gulsjær syntes jeg bare var sunt i dette tilfellet. Noen som har noen andre oppfatninger ?. Her kommer 3 utgaver av samme bildet. Original: Litt photoshoppet Litt mer photoshoppet: Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De to siste var kanskje litt for gule? Hva med å legge en maske rundt skurstreskeren så den beholder ltt med rødfarge? Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Veldig bra, likte det midterste best. Gjorde ikke noe at det var gult, fikk litt sånn film-følelse av den grunnen.. Bigk Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Likte motivet veldig godt. Tror jeg lander på #1 her med naturlige farger. Synes motivet i seg selv er så bra at det er best med at resten er naturlig. F828 Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Takker å bukker Skal se hva jeg klarer med PS, er ikke noe dreven med den ennå,men litt skal da være mulig S A Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Likte det bilde i midten best...viser fjell i bakgrunnen og får litt mer dybde på den måten tror jeg.... Motivet var godt, men begge de "photoshoperte" bildene ble litt for gule... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Midterste bilde va best... synest ikke de var for gule... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå