Gå til innhold

Patch Notes for Patch 1.7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.5 sekund cooldown på weaponswitch. *kaste bort stanceset*

Hvorfor får rogues bare 1 sekund? Er det ikke warriors som er kjent som den klassen som wielde flest våpen? Nerf meeleclassene, men nerf rogues litt mindre.

 

33 % mindre defence. Vel tipper noen guilder kommer til å slite litt i MC/BWL framover.

 

Max 30 slag på retaliation? *suuuuuuukk*

Lenke til kommentar
1.5 sekund cooldown på weaponswitch. *kaste bort stanceset*

Hvorfor får rogues bare 1 sekund? Er det ikke warriors som er kjent som den klassen som wielde flest våpen? Nerf meeleclassene, men nerf rogues litt mindre.

 

33 % mindre defence. Vel tipper noen guilder kommer til å slite litt i MC/BWL framover.

 

Max 30 slag på retaliation? *suuuuuuukk*

Og de har nerfet min kjære macespec også, akkurat som den skulle være imba :cry:

Endret av Munch
Lenke til kommentar
1.5 sekund cooldown på weaponswitch. *kaste bort stanceset*

Hvorfor får rogues bare 1 sekund? Er det ikke warriors som er kjent som den klassen som wielde flest våpen? Nerf meeleclassene, men nerf rogues litt mindre.

 

33 % mindre defence. Vel tipper noen guilder kommer til å slite litt i MC/BWL framover.

 

Max 30 slag på retaliation? *suuuuuuukk*

Akkurat som at warriors ikke sliter nok fra førav, Blizzard må virkelig hate warriors :(

 

fublizz4nt.jpg

Lenke til kommentar

# Focused Casting - Mana cost removed. Now no longer triggers the global cooldown on all other spells.
# Vampiric Embrace - Now heals 20% of the damage actually caused (including critical hits, buffs etc...) but now only heals when shadow spells cause the damage.
# Switching to Shadow Form no longer cancels Holy buffs on a priest.
# You can cancel melee combat while mind controlling by clearing the target, like you can normally.

 

Oioi.. uh...buffs..err..nurfs? Neimen.. aner ikke.

 

Det som har stått under "Priest" de siste patchene, kunne like så godt ikke stått der.

Lenke til kommentar
# Focused Casting - Mana cost removed. Now no longer triggers the global cooldown on all other spells.
# Vampiric Embrace - Now heals 20% of the damage actually caused (including critical hits, buffs etc...) but now only heals when shadow spells cause the damage.
# Switching to Shadow Form no longer cancels Holy buffs on a priest.
# You can cancel melee combat while mind controlling by clearing the target, like you can normally.

 

Oioi.. uh...buffs..err..nurfs? Neimen.. aner ikke.

 

Det som har stått under "Priest" de siste patchene, kunne like så godt ikke stått der.

Er ikke alltid man buffer eller nerfer klasser. Små fixes må da være lov.

Lenke til kommentar
Masse fint der ja, så da er test server oppe om et par timer?

 

edit: leif right up in thurr

Husker du, eller noen i det hele tatt hva siden man velger char man vil spille med heter?

Håper dette ikke var et domt spørsmål :)

 

Edit: Fant ut av det :p

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Det som bekymra meg mest med warrior nå, er den cooldownen etter weapon switching.

Når jeg sloss mot castere, så bare bruker jeg en weapon switch macro for å skifte fra dual wield eller 2-hand til shield, shield bash og tilbake igjen.. nå blir det nesten umulig :(

 

EDIT: Det med mindre defense skill på items er ikke jeg høy nok level til å bekymre meg om ennå men...

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
1.5 sekund cooldown på weaponswitch. *kaste bort stanceset*

Hvorfor får rogues bare 1 sekund? Er det ikke warriors som er kjent som den klassen som wielde flest våpen? Nerf meeleclassene, men nerf rogues litt mindre.

 

33 % mindre defence. Vel tipper noen guilder kommer til å slite litt i MC/BWL framover.

 

Max 30 slag på retaliation? *suuuuuuukk*

Akkurat som at warriors ikke sliter nok fra førav, Blizzard må virkelig hate warriors :(

 

Tror vi får starte å bruke druider som tank. Warrior skal vist ikke være brukbart til noe lenger. Får skaffe meg fullt "twill" sett og sprader rundt i orgrimmar istedt.

Lenke til kommentar
1.5 sekund cooldown på weaponswitch. *kaste bort stanceset*

Hvorfor får rogues bare 1 sekund? Er det ikke warriors som er kjent som den klassen som wielde flest våpen? Nerf meeleclassene, men nerf rogues litt mindre.

 

33 % mindre defence. Vel tipper noen guilder kommer til å slite litt i MC/BWL framover.

 

Max 30 slag på retaliation? *suuuuuuukk*

Akkurat som at warriors ikke sliter nok fra førav, Blizzard må virkelig hate warriors :(

 

Tror vi får starte å bruke druider som tank. Warrior skal vist ikke være brukbart til noe lenger. Får skaffe meg fullt "twill" sett og sprader rundt i orgrimmar istedt.

Ærlig talt, Warriors kommer alltid til å være den mest sentrale brikken i hvilket som helst raid PvE ihvertfall.

Eller vil dere ha tilbake Terminatoren fra Closed beta ?

Hvem trenger andre klasser i raids nå man har 40 CB Warriors! :tease:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...