Vaio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei jeg lure på hvordan kan jeg låse nettverket til nettet? Jeg mener å låse hele internett til Windows XP... Så hver gang noe skal sjekke mail, starte internet exploreeller noe annet program som krever internett access. Må de skrive på et passord... Tusen takk for et raskt svar Lenke til kommentar
JimL Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Koble fra hver gang du har brukt det og ikke lagre passordet på maskinen? Altså ikke huk av for "husk passordet" i den oppringings-dialogen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Koble fra hver gang du har brukt det og ikke lagre passordet på maskinen? Altså ikke huk av for "husk passordet" i den oppringings-dialogen. Problemet det er ikke en dail up... Det er lan... Men jeg trenger sårt en måte å begrense nett bruken... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg tror ikke windows har en slik funksjon innebygget for LAN internett, men man kan vel laste ned noe tredjeparts programvare eller sette en hengelås på TP-kabelen. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Tja, spørs hvilken router du har. I Linksys WRT54G har man menyvalget "access restrictions", kan sette opp at en gitt PC på nettverket ikke får tilgang til en eller flere protokoller til en gitt tid. Protokoller: DNS, Ping, HTTP, HTTPS, FTP, POP3, IMAP, SMTP, NNTP, Telnet, SNMP, FTP, IKE. Tider: Dager i uken, klokkeslett. Burde fungere, men kommer som sagt an på hvilken router du bruker Endret 20. august 2005 av JimL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå