sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Bruke masse maskeringstape, vil det ikke uansett bli en metallfarget kanet der du har skjært? kan jo lakke kanten da? Endret 18. september 2005 av sigen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Bruke masse maskeringstape, vil det ikke uansett bli en metallfarget kanet der du har skjært? kan jo lakke kanten da? Det blir jo ikke så veldig fint når det er børstet metal, som Lian Li PC6077B det er snakk o Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Går sikkert fint det Hvis trådstarter går til en malingsbutikk med sidedøren, så har de helt sikkert utstyr til å "måle" fargen med laser, så får en bare litt lakk til kanten, og dersom en er forsiktig og maskerer kantene nøyaktig, så syns det nesten ikke at det er lakket etterpå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hadde planer om å bare lime plxexien på innsiden av platen. Har en da ikke fått plexi, men det skal bestiles snart Jeg kunne vel bruket en list, ville det bli pennere? Skal bestile plexi fra microplex, har de noen brukbare lister? elelr må jeg gå til glassmesteren? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 så har de helt sikkert utstyr til å "måle" fargen med laser, så får en bare litt lakk til kanten. hæ? skjønte ikke helt det der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 så har de helt sikkert utstyr til å "måle" fargen med laser, så får en bare litt lakk til kanten. hæ? skjønte ikke helt det der Hos de fleste fargehandlere har de instrumenter som leser av hvilken farge og nyanse det er på det du har med deg, og da bruker de laser. Forsto du nå? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ja forstod Men jeg tror jeg heller kjøper en list eller bare lime på glasset Skal pusse det ned kutte, pusse og lakere. Så kommer vel plexi inn i bildet en gang i tiden Skal se om jeg klarer å få sponsa noen vifter og griller, og kanskje noe annet stasj. Skal ordene meg en sponsor i hvertfal Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg brukte Bare masse maskeringstape og en stikksag. Satte på maks hastighet og et fint, nytt skarpt blad. Gikk så det dundra det! : D Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg brukte Bare masse maskeringstape og en stikksag. Satte på maks hastighet og et fint, nytt skarpt blad. Gikk så det dundra det! : D Stå på! skal bruke dremel skal jeg kjøre den på full "fettings"? undkyld dialekt, men det passet brae ikke inn å skive speed Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg brukte Bare masse maskeringstape og en stikksag. Satte på maks hastighet og et fint, nytt skarpt blad. Gikk så det dundra det! : D Stå på! skal bruke dremel skal jeg kjøre den på full "fettings"? undkyld dialekt, men det passet brae ikke inn å skive speed Jeg kjørte hvertfall full guffe på stikksaga. Veldig fornøyd med resultatet. Gikk over med litt pussepapir etterpå og det ble en glatt og fin kant. Men Spent på å se resultatet! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 hehe Det er vel jeg som skal være mest spent Takk for possitiv kritik Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Høres ut som en lovende mod, detta her! Vil difinitivt følge med Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er ikke dette en Worklog? Siden arbeidet ikke er ferdig? Rapportert. Lykke til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er ikke dette en Worklog? Siden arbeidet ikke er ferdig? Rapportert. Lykke til Etter det jeg har forstått, så har han ikke engang begynt, så da skal denne ligge under Case-mods Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Er ikke dette en Worklog? Siden arbeidet ikke er ferdig? Rapportert. Lykke til Skal lage worklog når jeg starter eneste som er gjort er å pusse har russere på besøk så det blir neste uke arbeidet starter, har kjøpt maling Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 rart at ingen Moderator har flyttet denne, dårlig sted å poste en worklpg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 rart at ingen Moderator har flyttet denne, dårlig sted å poste en worklpg er ikke worklog skal lage en ny tråd når jeg virkelig starter med arbeidet, har jo kun laget tegninger og pusset Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 må beklage ble ikke worklog i dag er syk og var ikke på skolen så det ble ikke gjort noe. skal se om det blir gjort noe snart Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hørtes bra ut, hvordan svart da? svart matt eller blank? har om bestemt meg, jeg skal bruke sort matt med klar lek på toppen. I neste uke blir det mye jobbing på prosjektet, holder på å ser om jeg klarer å bi sponsa Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Har nå kommet med endelige planer. Ting som skal gjøres, begyner på'n igjen neste mandag. kommer sikkert med en upate da -Maskere og skjære ut vindu -Pusse -Skjære viftehull -Bestile plexi -Lakkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå