ovinn Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Okei. Litt kjipt at folk plutselig nevner det, i ett enkelt tilfelle. Og heller ikkje later som det er en "kødd". ødelegger moralen i en tråd! Meg du mener da eller? Mener du at jeg er en kødd er du i feil kategori. Dette er ikke et enkel tilfelle. Klikka_bzerk skriver ofte på enten dialekt eller noe som ikke kan kalles språk en gang. ok skal skjerpa meg med dialekt. skal få lastet opp bildene i morra Du sier du skal sjerpe deg, men alikevell skriver du dialekt i samme setning. Det heter Skjerpe, og I morgen. PS: Jeg forstår deg vis du har dysleksi, men da må du si ifra OnTopic: Nå må vi holde oss til hva tråden sier, men det er sant det, at det er litt kjedelig å sitte og lese dialekt hele tiden... OnTopic: Men dette blir bra dette! Stå pÅ! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 ok skal skjerpa meg med dialekt. skal få lastet opp bildene i morra ups det var en leif det der med skjepa, det skulle stå skjerpe Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Har lest 2 sider av ALLE svara til klikka_bZerk, og finner 2 stk "feil-skrevne" svar. Det er dette QUOTE (Klikka_bZerk @ 06/09/2005 : 16:26)ha tegna litt, kossen vinuan ska bi ska leg ut seinar, når æ får skanern tel å funk. DRITT SCANNER realmad.gif og dette ok skal skjerpa meg med dialekt. skal få lastet opp bildene i morra Det er vel ikkje gale... Klikka_bzerk skriver OFTE på enten dialekt eller noe som ikke kan kalles språk en gang. - Zevs_ Bedøm sjølv! litt seint, beklager det.. tenker vi legger denne "krangelen" død. Endret 6. september 2005 av kazzkizz Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jepp stemer for den litt mye off topic Det er nok med å si i fra en gang så retter jeg opp i det Edit: Leif var her Endret 6. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er det noen som vet om hvor usb/audio tilkoblinger for å ha i front selges. kanskje med firewire hvist det er mulig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det noen som vet om hvor usb/audio tilkoblinger for å ha i front selges. kanskje med firewire hvist det er mulig? Overalt tror jeg. Sjekk eBay.com vis du gidder. Ellers har Coop Obs! og Claser'n også. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har noen kontakter slik at jeg kan få lakert kabinetet mitt bilig på et bilverksted, skal undersøke litt Har du undersøkt det nå? Såfall hvor mye ville det komme på for å lakke kabinettdørene? Endret 9. september 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dette blir stilig! Må følge med på dette! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Dette blir stilig! Må følge med på dette! takk Ska legge opp update når nettet hjemme er oppe å går Har leget tegninger og pusset det ned. Skal snart skjære ut vinduet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har noen kontakter slik at jeg kan få lakert kabinetet mitt bilig på et bilverksted, skal undersøke litt Har du undersøkt det nå? Såfall hvor mye ville det komme på for å lakke kabinettdørene? det værstedet hadde ikke lakeutstyr, skal lakke det hjemme i værksetdet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Har bestemt meg for at kassa skal bli sort Kassa skal hete Black Pearl. Hva synes folket om navnet? Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hørtes bra ut, hvordan svart da? svart matt eller blank? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hørtes bra ut, hvordan svart da? svart matt eller blank? helt blank ska bruke masse tid på lakeringa, slik at jeg nesten kan speile meg i det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 fikk ikke til scanneren, men fikk tatt et bilde av tegninga Bilde av alle delene Pussing av toppen Hvordan lager man bildene mindre? Går det å bruke photoshop? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan lager man bildene mindre?Går det å bruke photoshop? Ja, det går, Men jeg anbefaler deg å bruke Imageshack.us Da blir bildene automatisk til thumbnails. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan lager man bildene mindre?Går det å bruke photoshop? Ja, det går, Men jeg anbefaler deg å bruke Imageshack.us Da blir bildene automatisk til thumbnails. takk men hva syns du om tegningene og arbeidet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 takk men hva syns du om tegningene og arbeidet? Nå har du ikke gjort så mye arbeid da, men tegningene var bedre/finere en forventet! Stå på Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 takk men hva syns du om tegningene og arbeidet? Nå har du ikke gjort så mye arbeid da, men tegningene var bedre/finere en forventet! Stå på hehe takk, skal skjære ut vinduet i dag Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Erru helt Klikka_bZerk?! neida.. det ser bra ut dette prøver å hente litt inspirasjon herfra. stå på! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) takk men hva syns du om tegningene og arbeidet? Nå har du ikke gjort så mye arbeid da, men tegningene var bedre/finere en forventet! Stå på hehe takk, skal skjære ut vinduet i dag Lurer på en ting, Si kabinettet er svart, du du skal skjære ut vindu. Hvordan få en fin kant? Uten å bruke list? Bruke masse maskeringstape, vil det ikke uansett bli en metallfarget kanet der du har skjært? Endret 18. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå