-=CH=- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg leter etter en ny strømforsyning som er så stille at man kan ha den inne på rommet uten problemer når en skal såve... Min nåværende kom med karbinettet, en elendig en.. Lager for mye støy... Noen som kan hjelpe meg og finne en rimelig stømforsyning? PS: Trenger også en karbinett vifte.. STANDAR.. En som også er stille som en mus PS2: Ganske sikker på dette er en feil post... Sorry hvis tilfelle. Men vær så snill og bare flytt den i så fall. Til rett plass Lenke til kommentar
2ern Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Angående PSU, denne er så godt som lydløs. Når det gjelder kabinettvifte, så er det bare å kjøpe en, i korrekt størrelse, med så lavt desibelnivå som mulig. Endret 19. august 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 FSP sine er veldig stille, ikke noe problem å sove med dem på. Er kanskje ikke den riktige til å bedømme det da jeg sove med 14 vifter i kabinettet før. En på 55dB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå