Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Quest-utropstegn som ikke vises

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har litt lyst på en NE-mount til human magen min, men vil ikke kjøpe masse trade-goods fra AH, så jeg tenke jeg kunne starte å queste i Teldrassil og andre Darnassus-zoner.

Problemet er jo at jeg ikke ser noen quest-utropstegn og er nødt til å snakke med hver eneste NPC. Er det noe mulighet for å fikse det?

Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig.

Når du er for høy level for questene vil de ikke vises som "aktive quests" lenger.

Kan jo også legge til at når questene er grå så får du heller ikke reputation for dem lengre, så det er rett og slett ganske unødvendig. Farm heller runecloth du.

Lenke til kommentar
Kan jo også legge til at når questene er grå så får du heller ikke reputation for dem lengre, så det er rett og slett ganske unødvendig. Farm heller runecloth du.

Ikke? Så "Your reputation vith Darnassus has very slightly increased" er bare tull?

Lenke til kommentar
Ikke? Så "Your reputation vith Darnassus has very slightly increased" er bare tull?

Det er ikke tull, men du får så og si null rep. Du er 60 sa du? Da får du 11 rep om jeg ikke husker helt feil. Fra revered til exalted er det 21000 rep points. Do the math :p

Lenke til kommentar
Bruk heller tid og energi på å bli exalted enn annen plass enn i Darnassus. Zul'Gurub / Arathi Basin / etc.

Og hva får jeg ut av det?

Rewards i form av våpen og/eller item-sets.

Han ville ha NE mount, han har aldri sagt at han var interisert i våpen.

Lenke til kommentar
Bruk heller tid og energi på å bli exalted enn annen plass enn i Darnassus. Zul'Gurub / Arathi Basin / etc.

Og hva får jeg ut av det?

Rewards i form av våpen og/eller item-sets.

Han ville ha NE mount, han har aldri sagt at han var interisert i våpen.

Jeg er KLAR over det. Om du leser det de skriver lenger oppe, ser du at det vil ta EVIG lang tid å bli exalted i Darnassus. Jeg konstanterte dermed at det ikke er verdt å jobbe så mye bare for en mount - og at man får mer igjen for "strevet" ved å bli exalted en plass hvor man får andre awards enn mount.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...