staljin1 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei, Som sagt i overskrifte så får jeg en feilmelding som lyder noe sånn: SUWIN forårsaket generel feil i module UNKNOWN Det skjer like etter HD scan. Den UNKNOWN har jeg altid hatt noen problemer med. Sistemet består av: Shuttle AK31 V3.1 (VIA KT266A) T. Bird AXIA 1GHz@136GHz (8.5 x 160MHz) 256MB TwinMOS PC2100 CAS2 Audigy PLayer IBM 120GXP 40GB ATA100 IBM Deskstar 10GB ATA33 LiteON 40125W@48125W Toshiba CD spiller SMC Ethernal 10/100MB netverkskort Asus V7700 PURE GeForce 2GTS Har søkt igjenom MIcrosoft Knowledge Database og ikke funnet svar. Fant noe lignende problem og der sto det at man må redusere innstilingene for RAM, HD osv. i BIOS. Tok og lasta in FAILE SAFE innstilingene i BIOS uten at det hjalp. Takk for all hjelp på forhånd. Nå kjører jeg WinXP, prøvde meg på Linux Mandrake, men sysn er litt for tungvint. Jeg vet at WinXP er bedre, men jeg vil kjøre DUAL BOOT WinXP/Win98SE Hilsen Staljin [ endret av staljin1 den 2002-08-07 23:56 ] Lenke til kommentar
Photons Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Fant en artikkel om problemet i Microsoft-Knowledgebase. Søk etter alle harddisker osv. i BIOS og sett dem 'fast', og prøv igjen... PS: Les artikkelen! Og lykke til! :smile: (EDIT: Var kanskje ikke akkurat den feil-meldingen du hadde, men sjekk allikevel) _________________ - mOdEtWo - [ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-08-08 00:04 ] Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: mOdEtWo skrev (2002-08-08 00:02):Fant en artikkel om problemet i Microsoft-Knowledgebase.Søk etter alle harddisker osv. i BIOS og sett dem 'fast', og prøv igjen...PS: Les artikkelen!Og lykke til! :smile:(EDIT: Var kanskje ikke akkurat den feil-meldingen du hadde, men sjekk allikevel)_________________- mOdEtWo -[ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-08-08 00:04 ] Hei, det var akkurat det jeg fant da jeg sa at jeg har prøvd Microsoft Knowledge Database. Det hjelper ikke. Takk for hjelp alikevel. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå