Jabbala Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei. Var innom el-kjøp her om dagen og gjorde et impulskjøp på en rimelig pioneer dvd/divx spiller... Det stod på esken at den taklet alle divx til 5.0, så tenkte jeg bare skulle peise på . Spilleren er av typen Pioneer DV-380 Problemet er at når jeg skal spille av en divx film så vises filmen i svart hvitt. Lyden er helt fin og filmen går helt glatt uten noen form for hakking... Jeg synes dette er merkelig og lurer derfor på om det er noe instillinger jeg må stille på, eller er det rett og slett en dårlig spiller? Pioneer skal jo generelt være bra... Ved avspilling av dvd filmer fungerer den utmerket, får bilde i farger osv... Takker for svar! Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 kanskje du må prøve med en annen scart kabel? Når jeg kjøpte dvd region x til PS2 (slik at ps2 blir sonefri) så ble det først svart hvit så kjøpte jeg en annen kabel da ble det farger. Vet ikke helt hva disse kablene kalles, men google rundt litt så skal du finne det Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skal gå å skifte i spilleren typen signal du gir ut, de er ofte stilt inn feil fra begynnelsen, les i manualen.. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Litt off topic, fant ikke noen topic som passet. Finnes det noen gode gratis codec for avspilling av divx filmer. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Selv bruker jeg VLC mediaplayer som har de fleste codecs innebygd Link Men om du vil ha bare codecs så har du alltids nimo codec pack Link. Endret 20. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Denne tråden bør ligge i video, ikke Film og tv Hansforum: vi har en hel kategori til det: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå