CurSe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Alle elsker Raymond suger, Seinfeld suger! Jøss, trodde jeg var den eneste som ikke likte de seriene. Hvis det ikke er noe annet bra på tv så duger de seriene, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det var bra det, så lenge det varte. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Alle elsker Raymond suger, Seinfeld suger! %¤"/¤/&%/#"! Seinfeld suger?! Korrekt. George var latterlig, damen var irriterende, og Jerry Stiller er på hatlisten. Det samme gjelder alle i 70s Show (utenom Fez, og etter 2 sesonger var hele "morsom utlending"-spøken oppbrukt) og Friends (der kun Chandler var morsom; hvorfor fikk idioten Joey et show?). Endelig er Raymond over og ut.. Enig med friends, joey og 70s show..men fez suger like hardt. Noe uenig rundt seinfeld tho. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 That 70s Show eier, det samme gjorde Friends. Btw: Er ikke dette OT? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Alle elsker Raymond suger, Seinfeld suger! Jøss, trodde jeg var den eneste som ikke likte de seriene. Hvis det ikke er noe annet bra på tv så duger de seriene, men ikke ellers. liker den ikke jeg heller...Raymond Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ingen serier vil noen gang bli så bra som Seinfeld var. Friends, Raymond, Kongen av Queens.. Crap alt samma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå