agail Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) jeg har kjøpt ny harddisk ( harddisken ) men jeg får ikke boota xp plata, så da får eg ikke instalert xp. ka ska eg gjør??? ps. har også nytt hovedkort Endret 18. august 2005 av agail Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Først boot CD-rom i bios og trykk enter ved boot... Lenke til kommentar
agail Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 har prøvd d men det går ikke. kommer bare opp boot from cd: disk boot failure, insert system disk and press enter. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 har prøvd d men det går ikke. kommer bare opp boot from cd: disk boot failure, insert system disk and press enter. Har du koblet til CD-rommen sec. master ? Kabel og strøm.... Lenke til kommentar
agail Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 sorry å lag så mye styr, men eg had bytta om på cs 1.6 og xp plata. det e brennt å eg har ikke skreve på dem.. he he he!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 sorry å lag så mye styr, men eg had bytta om på cs 1.6 og xp plata. det e brennt å eg har ikke skreve på dem.. he he he!!! :!: Dagens! For future referance: Counterstrike 1.6 does not contain Windows XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå