Darx* Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvor blir tekken sin lansering av et psp spill av!!? Jeg vil og MÅ spille tekken på min framtidige psp! Hvorfor kommer de ikke ut med en psp lansering? Det kommer til å selge stort å utrolig lite arbeid for produsentene (litt konvertering og simpel koding skulle vell antas). Noen som vet om noe om dette? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kan vel hende det kommer, men foreløpig er det ikke nevnt noe om det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tekken til psp hadde tatt seg ut ja Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Tviler på at det da kommer ut i hele tatt med tanke på hvor lenge psp har vært ute i japan nå... Tekken har alltid vært først ute uansett så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Litt merkelig om det ikkje sku komme noe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde vært morsomt om det ville komme en tekken 3 remake, til psp. *drømme* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde vært digg med Tekken på PSP. Ingen spillkonsoll fra Sony uten Tekken Blir nesten som Nintendo konsoll uten Mario det Etter min mening ivertfall. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Akkurat det jeg synes og! Hva somler de mer ? Endret 19. august 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det kommer. Er nesten sikker på at jeg kan garantere at det kommer. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå