espeneppi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tenkte på å sleeve psuen, og jeg har forstått at man skal bruke Kabelstrømpe og Krympestrømpe! Men det jeg lurer på er hvor mye av hver av de jeg trenger for å sleeve psuen min? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tenkte på å sleeve psuen, og jeg har forstått at man skal bruke Kabelstrømpe og Krympestrømpe!Men det jeg lurer på er hvor mye av hver av de jeg trenger for å sleeve psuen min? En SLIK (kjøp hvilken farge du vil) + En SLIK Holder lenge. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vanskelig å sleeve PSU'en, men kablene som er festet i PSU'en kan du nok klare å sleeve. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vanskelig å sleeve PSU'en, men kablene som er festet i PSU'enkan du nok klare å sleeve. Gidd. Morsom du. De aller aller fleste sier jo faktisk sleeve PSU'en. Og ikke "Sleeve PSU-kablene" Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hvordan skal han få løs atx og 20 pins kabelen? Edit: hva med og kjøpe et sånnt sett? Endret 19. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvordan skal han få løs atx og 20 pins kabelen? Edit: hva med og kjøpe et sånnt sett? Enda bedre Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Man må jo allikevel ta av tilkoblingene, så hvorfor ikke ta på noe som ser bedre ut. Så dette settet skal være nok til å sleeve alle kabler ut fra PSU? Så at det bare fulgte med hunn molex Endret 19. august 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Man må jo allikevel ta av tilkoblingene, så hvorfor ikke ta på noe som ser bedre ut.Så dette settet skal være nok til å sleeve alle kabler ut fra PSU? Så at det bare fulgte med hunn molex Det fulgte med verkøy for og ta av han/hun molex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg sleevet PSUen min uten noen molex-fjerner. Jeg bare dro strømpene over molexene. Dette er går ann hvis du ikke skal bytte "skallet" på molexene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg sleevet PSUen min uten noen molex-fjerner. Jeg bare dro strømpene over molexene. Dette er går ann hvis du ikke skal bytte "skallet" på molexene. Ikke fint med svære strømper, Strømene skal være stramme og faste. Ikke tenk koffert Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvis du først skal sleeve kablene, hvorfor ikke bytte molex'ene med noen i litt kulere farger? Når det først skal gjøres, gjør det med stil sier jeg! Kjøp et kit, så pleier du å ha mer enn nok, så får du oftest med det verktøy til å fjerne molexene. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Det ble et Ac Ryan MORF UV Blå kit, venter bare på nytt verktøy for å ta av 20 pin kontakten! Klarte å brekke pinnene! Men ellers så ser det hele bra ut under UV belysning Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så at det bare fulgte med hunn molex Har du noen hannmolexer på PSU'en din da? isåfall ikke orginalt. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Skjønte etterhvert at det er jo bare hunn molex uansett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor er det ikke med hann molex i kitet? Må man kjøpe det ved siden av da? Skal gjøre dette selv snart, så lurer litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå