knutby Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Flere en meg som elsker trailere? Synes en god trailer skaper en utrolig bra filmfølelse. Hva er den beste traileren dere har sett? Min:Black hawk Down Får grøssninger når jeg ser den, stemmer 100% med den fantastiske filmen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Ditto. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eg ser heller på karakter og omtaler på blant annet imdb, trailer gir meg heller lite. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Den ene Sin City traileren ligger helt klart høyt oppe. Men jeg klarer ikke å komme på noen andre som skiller seg spesielt ut Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Den er rett og slett konge! Skilder miljøet i filmen helt perfekt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Dvs. ingen trailere for "dårlige" komedier, hvor hver eneste vits i hele filmen er tatt med i traileren. Sin City traileren Scarface^ peker til er herlig, men kan ikke komme på noen andre i farten. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Two Towers traileren ligger høyt, høyt oppe. Se den her. Black Hawk Down traileren var veldig bra forresten. Gikk glipp av den. EDIT: Og ja, jeg er avhengig av trailere. Bor nærmest på www.apple.com/trailers Endret 19. august 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Jeg ser aldri trailere. Jeg liker å se filmer uten å vite noe særlig om handlingen. Endret 19. august 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Steike... Nå fikk jeg veeeldig lyst til å se Sin City! Har ikke sett den... Venter på dvd`en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så akkurat traileren til den nye Narniafilmen på kino. Jeg synes egentlig ikke traileren var så forskjellig fra andre trailere, men alikevel fikk jeg frysninger langt nedover ryggen av den. Den filmen så grom ut! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 LOTR-trailerne, SW3 og Sin City er blandt mine favoritter. Liker også komedie-trailere, da de har sammenpressed de beste vitsene på noen få sekunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg foretrekker teasers. Trailere presenterer alltid en annen historie enn den som er i filmen ved hjelp av heftig redigering. Trailere ødelegger mye. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan være enig i det wh1te. Men de fleste klippere vet hvordan man skal lure publikum i trailere. Forskjellige dialoger blir klippet sammen slik at det ser ut som de har noe med hverandre å gjøre og kronologien splittet. I Return of the King, ble jo f.eks. de 2 slagene i filmen klippet sammen til ett slag. Men, er det en kort, ordinær og lineær film, for vi ofte for mye informasjon. Derfor foretrekker jeg også teasere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Første traileren for "Lost" på TVNorge er eneste jeg kommer på jeg har likt. Men de som kom etter HATER jeg, fordi de avslører ALT av handling(Jævler!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå