xico Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvilke porter på routeren må jeg åpne for å sende filer på msn/irc? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 For å snakke må port 1863 være åpen. Skal du sende filer må port 6891 - 6900 være åpen. Du kan da sende intil 10 filer samtidig ( en for hver port). Mer info får du ved å søke på support.microsoft.com (søk etter "msn + port") :wink: Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 HAr det samme problemet. Kan du utdype litt mere om hvordan man aktiverer disse portene? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Ikke på NGT's modem desverre. Har Telenor ADSL gjennom en SMC Barricade ruter, så det veit jeg ikke noe om desverre. Men jeg har sett en del linker til hvordan man "fixer" med NGT's modem her på forumet. Det var noe med å sette ip'n din til 10.0.0.2 og telnet'e til modemet på 10.0.0.1 osv. Søk og du skal finne :wink: Lenke til kommentar
xico Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 http://www.reflectdesigns.net/ngt/ der kan du finne en guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå