karinaas Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sportsmobil med EDGE LG henger med i svingene, og lanserer nå sin nye LG M4410 med EDGE. Modellen imponerer med et sportslig design, MP3-spiller og megapikselkamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 wow, endelig en lg med bluetooth. men jeg ser ikke noe tegn til kameralys eller blitz... ellers tror jeg at jeg setter denne på ønskelista Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes ikke denne var spesielt imponerende. Det eneste som redder den fra grøfta er at den støtter minnekort. Til 3000 kr bør den utmerke seg på mer enn som så. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes den var stilig. Skjerm- og kameraoppløsning var heller ikke dårlig... Er litt uenig med arehei her, når den har EDGE, to gode skjermer, minnekortmuligheter, bluetooth, et kamera med høy oppløsning+++, så burde den koste rundt 3000 kr når den kommer ut på markedet. Prisen kommer sikkert til å gå ned etter hvert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er litt uenig med arehei her, når den har EDGE, to gode skjermer, minnekortmuligheter, bluetooth, et kamera med høy oppløsning+++, så burde den koste rundt 3000 kr når den kommer ut på markedet. Prisen kommer sikkert til å gå ned etter hvert. Sammenligner man f.eks. med Siemens CX75, som allerede er på markedet, ser man at M4410 er 50% dyrere, og for det får man edge og litt høyere oppløsning i skjermen. Det er klart at klamskjellmobiler har en tendens til å være høyere priset, men synes de skal vurderes på linje med andre modeller. Sammenligner man M4410 med 6230i, som har vært på markedet lenge og også er billigere, ser man at 6230i har bedre skjermoppløsning og ellers likt. Altså ser jeg ikke så mye imponerende med denne, men om den hadde vært noen hundrelapper billigere hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mmmh, endelig begynner det å komme litt snacks fra LG I esken til T51 hørte det med et adapter så man kan bruke vanlig minijack, håper det følger med her også... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ... Når du sier det, så er det kanskje litt dyrt. Men prisen går sikkert fort ned. Hadde vært en mobil jeg selv kunne tenke meg. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ganske bra. Nå ligger den i prisguiden til bare 2500 kroner også Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men det er jo knallpris Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ganske bra. Nå ligger den i prisguiden til bare 2500 kroner også DET er en bra pris det! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 woot woot, blir det LG på meg i nær fremtid tro? pokker og, jeg finner ikke telefonen på LG sine sider. og to av nyhetsidene jeg har funnet den på påstår den har blits men en annen sier ikke noe om det Lenke til kommentar
mako7 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen som vet hvor den blir solgt?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du finner noen butikker her: https://prisguiden.no/produkt/36014 Ser ikke ut til at det er så veldig mange butikker som tar inn denne telefonen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har bursdag i dag. Den forrige mobilen jeg hadde(k700i) skjermen blitt ødlagt, og det ville koste mer en mobilen kostet for å reparere. Så idag fikk jeg denne mobilen i bursdag Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 holdt en i hånden her om dagen. dem hadde den i av av disse telekiosken butikkene som er rundt om (rett og slett bare ett hull i veggen med en skranke med glassvinduer hvor mobilene ligger). virka brukbar, om litt hardplast... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg