kjbu Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei ! Ser Elkjøp selger 25pac PC LINE PCLDVD25PLUS til 79,- Noen som har testet disse og funnet ut om de er noe bra ? Produsent ? Mvh Kjetil Her er den lange linken : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...%20PCLDVD25PLUS Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Testet? Ja Bra? Nei Produsent? Opto Disc Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Testet? JaBra? Nei Produsent? Opto Disc Er det lov å spørre hva som ikke var bra/på hvilken måte de ikke er bra? det er jo alltid en avveining mellom pris og kvalitet. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Holder de mål som kortvarioge "video kasseter" ? Har en stuebrenner som jeg bruker til å ta opp programer fra tv. Kaster som oftes platene når de er fulle og programene på dem sett... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bra: Pris. (Nåja, på nettet kan man finne langt bedre plater til lavere pris - men det er som sagt på nettet). Dårlig: -Feilbrenner med flere brennere (f.eks plextor og Lite-On) grunnet dårlig kvalitet. -Høye feilnivåer på slutten av platen, ofte uleselige på slutten. -Erfaringsmessig dårlig holdbarhet på optodisc produserte plater. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Antar Lefdals 25-pack med Verbatim for 99,- er et bedre kjøp da... Men finnes kanskje enda bedre tilbud? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mpx har et relativt bra tilbud for tiden, se her. 25 stk BenQ DVD+R 16x til 69,- Lenke til kommentar
roac Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg brenner MP3 eller APE på PC-Line DVD, så klarer i hvert fall ikke den bærbare PCen min spille det av, den bruker alt for mye tid til å søke på DVD-plata. Min konklusjon: De platene stinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå