knatten Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i LCD-display til 5,25 tommers brønn? Finnes slikt i Norge i det hele tatt, og hvis ikke, har noen noen erfaringer med utenlandske butikker som selger slikt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) http://www.matrixorbital.com/ Der kan du nok finne noe.. Endret 18. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 her har du: Lcd til 5,25 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men er beregna på vannkjøling da.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ja, men trådstarter spurte bare etter LCD-skjerm til 5.25 brønn. Han sa ikke noe om hva den skulle brukes til. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Takk for tips! Jeg skal bruke den til å vise tekst generert av et program jeg skriver. Maskinen kjører Linux, så det bør finnes drivere til displayet under Linux. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har du Dremel? Isåfall er det jo bare å kjøpe en LCD fra Hammar å skjære ut med Dremelen i et brønndeksel og lim LCDen på og (nesten) voilâ! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har du Dremel? Isåfall er det jo bare å kjøpe en LCD fra Hammar å skjære ut med Dremelen i et brønndeksel og lim LCDen på og (nesten) voilâ! Har ikke de egent deksel på hamar for å sette fast lcd i? Hvist du ikke har dremel, så kan du borre ut det groveste og file til reste, det gjore jeg med min sound control til katodene mione Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De har et sett for det ja, men er dyrt.. Borre går fint, beviste jeg lagde vinduet i mitt kabinett! Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Det ser ut som de har mye fint på http://www.crystalfontz.com , med eksempel-programvare på Linux og greier. Samt at man får kjøpt "innpakning" til de fleste, slik at de passer rett i 5,25"-brønnen. Får kikke mer på det til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå