tbone Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det har seg slik at jeg rett og slett har blitt avhengig av dette fantastiske produktet Wrigley's Airwaves Black Mint som bokstavelig talt har en everlasting taste! Har prøvd utrolig mange andre typer tyggegummi opp igjennom årene, men felles for de fleste er at det smaker høgg etter ca 5 minutter. Er det virkelig ingen andre som matcher denne sjefen over alle tyggegummier? Og nei, her snakker vi ikke om den G-U-L-E Airways som også smaker høgg etter kort tid! Erfaringer takk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Airwaves smaker gammel fotsåpe. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) De der blir fri for smak med en gang. 2 tygg å du må spytte. Åsså smaker den stygt i tillegg. Endret 18. august 2005 av SumSar Lenke til kommentar
tbone Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Airwaves smaker gammel fotsåpe. Du må slutte å gjemme tyggisen i skoa vett Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Airwavesen er god syns jeg. Men jeg syns at Stimorol sin lakris tyggis har bedre smak, men airwavesen varer jo i evigheter! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 The on and nothing.. Godt sagt Tomat-Ulf! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Extra White med hvit tekst..ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Extra White med hvit tekst..ingen over, ingen ved siden! <3 Liker den med gult og jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Lever på stipend, så her går det på Extra sparepakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå