erlendhagen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! Eg vil begynne å bruke Skype, og ønsker å ha et trådløst headset tilkobla PC-en. Tanken er å ha et bluetooth USB-plugg, samt et slikt bluetooth-headset som en bruker til mobil. Er alle slike enheter kompatible? Nokon tips om kva eg bør sjå etter? Det er en fordel med et oppsett med stor rekkevidde, slik at eg kan bevege meg fritt i leiligheten mens eg er i en samtale. Eg har ellers en Sony Ericsson t630 som eg kunne tenke meg å bruke headsetet sammen med når eg er på reise, men det er ikkje det primære målet. Takk! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde tidligere en T630 sammen med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305059&cks=SPC Det har fungert ypperlig. Hva gjelder tilkobling mot Skype og PC, ville jeg kontaktet Sony Ericson, eller Akono som produserer de originale SE-høregreiene. Da jeg kjøpte ny mobil (Nokia) fikk jeg høre at siden det var et SE-håndsett var jeg heldig, for de var visst regnet som mest kompatible. Lykke til! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kunne også tenkt meg å bruke et Bluetooth headset på Skype, så hvis du finner ut om dette går så si fra ! Gjerne litt om hvordan kvaliteten blir også.. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har testa Dlink BT adapter på laptop sammen med et HBH-200 fra SE. Det fungerte helt fint til jeg ringte, lyden ble ikke bra av en eller annen grunn. Det hakket og skrapte så jeg ga det opp her. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 til du ringte med Skype, that is ? hadde Dl-link adapteren headset profile til HBH-200 slik at PC'en kunne bruke det som et headset ? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Stemmer. Like dårlig lyd om jeg valgte Skype/messenger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå