Gå til innhold

Pc specs til WoW!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor god pc bør man ha for å ikke lagge i Orgrimmar og IF?, merker man forskjell fra å gå fra 512 til 1g ram i spillet?

Ja du kommer til å merke STOR forskjell! :yes:

Fra wownorge.net :

"Systemkrav for World of Warcraft-beta®

Legg merke til at World of Warcraft ikke har blitt optimalisert for flere ulike systemspesifikasjoner.

Systemkravene kommer til å senkes ytterligere når spillet er klart for salgt, spesielt med tanke på prossessor og grafikkort.

Spesifikasjonene nedenfor er kun laget for World of Warcraft betaen.

World of Warcraft-betan har følgende minimumskrav for din PC:

Et 56K-modem eller bedre med en Internett-tilkobling.

Windows® System/OS:

800 Mhz-prossessor.

256 MB RAM-minne.

GeForce2-grafikkort.

3 GB harddiskplass.

DirectX® 9.0 eller nyere.

Mac® System/OS:

1.0 GHz, G4 eller G5 prossessor.

512 MB RAM-minne. DDR RAM-minne er anbefalt.

ATI eller NVIDIA grafikk-hardware med 64 MB VRAM eller mer.

3 GB harddiskplass.

MacOS X 10.3 ("Panther") eller bedre"

Veit hvertfall at man må ha 512mb ram for å spille det nå.. Er ikke sikker på resten...

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar

Mitt Wow lagger noe helt forferdelig til alle tider, spes i Org og hver eneste gang jeg flyr! :( Though, kan ha noe med resten av datan å gjøre og da...

Har 512 mb ram...

Edit; har faktisk hatt gleden av å ta en zep, laggylaggylaggy, og vips så er jeg tilbake til utgangspunktet... ><

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar
' date='18/08/2005 : 22:53'] Mitt Wow lagger noe helt forferdelig til alle tider, spes i Org og hver eneste gang jeg flyr! :( Though, kan ha noe med resten av datan å gjøre og da...

Har 512 mb ram...

Det kan nok lønne seg å kjøpe mere ram.. 512 er egentlig alt for lite.. Men det er bare minimumskravet..

Lenke til kommentar
' date='18/08/2005 : 22:53'] Mitt Wow lagger noe helt forferdelig til alle tider, spes i Org og hver eneste gang jeg flyr! :( Though, kan ha noe med resten av datan å gjøre og da...

Har 512 mb ram...

Jeg hadde samme problem som deg, når jeg fløy så det ut som en powerpoint presentasjon. Etter jeg oppgraderte fra 512 til 1024 ram så er eneste laggen jeg har midt i ogrimmar en søndag ettermiddag. Så ja 512 er litt lite.

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte fra 512 MB til 1 GB RAM. "Laggetiden" ble mer enn halvert, spør du meg. Jeg kan nå faktisk se flyturen fra et sted til et annet. Før var det 0-3 FPS. Tok meg gjerne en pause da (noe som jeg gjør nå også... :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...