Avarice Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som vet om Motorola MPx220 er bra ?, har hørt att den er en smule treig... erfaringer? -shadow Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har nettopp kjøpt den! Det er en god mobil, hvis du er ute etter en smartphone. Den er ikke nevneverdig treg. Det er ikke noe problem å skrive SMS på den. En bra mobil til en meget fin pris! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Litt off topic, men sjekk her: Bluetooth remote control for smartphone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=423272&hl= Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tråd flyttes til Åpen diskusjon om mobil. Du trenger ikke hjelp til valg av hvilken mobil du skal ha, du er ute etter erfaringer om en spesiell mobil. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Tråd flyttes til Åpen diskusjon om mobil. Du trenger ikke hjelp til valg av hvilken mobil du skal ha, du er ute etter erfaringer om en spesiell mobil. ... men uansett, takker for svar Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg finner faktisk ikke ut hvordan man flytter kontakter fra Sim til Kontaktliste jeg. Jeg er rimelig dum, tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå