Laka Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Finnes disse å få tak i til Xbox? mvh, Lasse Andre Lenke til kommentar
Photons Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Vet ikke, men etter som jeg har skjønt - så har ikke spillet blitt publisert enda! Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Spillene GTA3 og GTA: Vice City er (konsoll) eksklusive på PS2, foreløpig til en eller annen gang i 2004. Så disse spillene vil du ikke se på Xbox med det første. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis du ser bort ifra det faktum at GTA3 finnes til pc.. :smile: Anyway, Vice City tror jeg kan bli kult.. det gleder jeg meg til! Btw.. på den linken jeg ga over ser dere ikke så veldig mye fra Vice City.. bare en teaser-greie.. Kommer vel noe mer der etter hvert.. [ Denne Melding var redigert av: Tosh på 2002-08-08 10:26 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 gta3 kommer sikkert til xbox, men vice city og de neste spillene i serien kommer kun til ps2. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Så jeg kan regne med å måtte vente en stund på det da! Ok, var bare det jeg lurte på mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå