Knipsy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvem er det som stjeler dopapiret mitt?? Hallan?? Edit: Hallan?? Endret 18. august 2005 av Knipsy Lenke til kommentar
Knipsy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Må da være noen! For hver bidige gang jeg er ferdig med litt større forettninger så er det jaggu tomt for dopapir... Og hva er mer flaut enn å skrike på diverse familiemedlemmer for å få litt dopapir levert gjennom døra ? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ok, hvis du sikter til forige gang, så måtte jeg låne litt for å fjerne matrester fra sofaen. Visste faen ikke at du måtte på dass vel Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må da være noen! For hver bidige gang jeg er ferdig med litt større forettninger så er det jaggu tomt for dopapir... Og hva er mer flaut enn å skrike på diverse familiemedlemmer for å få litt dopapir levert gjennom døra ? Med større forettninger, mener du da ronke eller drite ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må da være noen! For hver bidige gang jeg er ferdig med litt større forettninger så er det jaggu tomt for dopapir... Og hva er mer flaut enn å skrike på diverse familiemedlemmer for å få litt dopapir levert gjennom døra ? Jeg skjønner deg virkelig. Hvis du hadde bodd i nærheten skulle du fått litt av meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Siste post før den blir stengt? Lenke til kommentar
Knipsy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 IBTL Skjer a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg