Gå til innhold

Endelig en fuckings hybel


tjalla

Anbefalte innlegg

Går i år på film og tv-vitenskap på høgskolen i Lillehammer. Var litt seint ute med å skaffe hybel, så ved skolestart var jeg nødt til å ta inn på et ekkelt hotell/vandrehjem med et eget rom på 8 kvm med felles dusj, do og kjøkken. Håpet at det skulle dukke opp en annonse om hybel i Lillehammer, men akk nei. Var nødt til å se mot Gjøvik (4-5mil sør for Lillehammer). Der var det mye å ta av og fant en saaaabla digg leilighet i dag (helt nyoppussa) som jeg deler sammen med ei jente som tydeligvis likte Nightwish :p ADSL og kabel er også inkl. i prisen (2900) for 50 pene kvm er ikke dårlig. Oooo herre som jeg aldri hadde drømt om det, da jeg våkna i den vonde senga på hotellet i dag mårres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld men det er kanskje bare meg, men jeg skjønner egentlig ikke om du hadde drømt lr om det du skreiv var fakta.

 

Tenkte da på denne settninga: Oooo herre som jeg aldri hadde drømt om det, da jeg våkna i den vonde senga på hotellet i dag mårres.

 

Men om det var sant at du fikk deg bra hybel så gratulerer jeg.

Lenke til kommentar
Unnskyld men det er kanskje bare meg, men jeg skjønner egentlig ikke om du hadde drømt lr om det du skreiv var fakta.

 

Tenkte da på denne settninga: Oooo herre som jeg aldri hadde drømt om det, da jeg våkna i den vonde senga på hotellet i dag mårres.

 

Men om det var sant at du fikk deg bra hybel så gratulerer jeg.

Hihi.. så at den var noe uklar. Mente at jeg aldri hadde forestillt meg i mine drømmer, å få en hybel av den kalibern da jeg våkna i går mårres :p

Lenke til kommentar

Ah, stemmer.

 

Trudde med engang du var en som gikk i klassen min, for han heter Simen han og, dessuten har du kanskje litt felles musikksmak med han :p

 

Jeg går GK elektro nå, men er et år eldre enn alle de andre i klassen :p ar gått GK allmenn før men ombestemte meg pga. lang studietid ( 5-8 år , ikke noe for meg)

Lenke til kommentar
Jeg går GK elektro nå, men er et år eldre enn alle de andre i klassen tongue.gif ar gått GK allmenn før men ombestemte meg pga. lang studietid ( 5-8 år , ikke noe for meg)

Utførte du GK Almenn eller tok du et venteår og søkte på nytt og kom inn på GK Elektro?

Endret av webby1
Lenke til kommentar

Jeg kjørte løpet fult ut ;)

 

How come?

 

 

Gjorde det fordi jeg ellers kom til å få lite å gjøre, skolen er et ganske ålreit og sosialt sted, har så mange gode venner på gamleskolen, så gjorde meg ikke noe å være der resten av året :) Gav ikke opp og ga faen i alt, selv om jeg kunne gjort det, økte ikke fraværet eller gikk ned i karakterer, tvert imot :)

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...