Pysj Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Karakterene på SMS Et nytt system i Skottland innebærer at studentene ikke lenger behøver å dra på skolen for å få vite om de sto på eksamen eller ikke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjempeinterressant det her altså. Lenke til kommentar
tbo024 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 HALLO! Fikk karakterene mine sendt på sms fra Høgskolen i Agder i 2004, så dette er da ikke helt nytt og fremmed for skolene i Norge. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ja, dette har vel vært mulig ved en rekke universisteter og høyskoler i norge i flere år allerede. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Takk for rettelsene, det er nå ordnet Lenke til kommentar
posse Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Denne tjenesten blir brukt ved Tromsdalen VGS i Tromsø. Lenke til kommentar
knutert Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 På NTNU har vi både sensurtelefon, altså at man ringer et nummer og får lest opp karakterene, og studentweb, en nettside med hele foreløpige vitnemålet. Altså ikke noe særlig revolusjonerende nyheter fra Skottland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ikkje det at turen til skulen tar så lang tid heller då Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 På NTNU har vi både sensurtelefon, altså at man ringer et nummer og får lest opp karakterene, og studentweb, en nettside med hele foreløpige vitnemålet.Altså ikke noe særlig revolusjonerende nyheter fra Skottland Ingen av disse mulighetene innebærer SMS da, som artikkelen handler om Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg hadde ikke hatt noe imot å få karakterene mine på SMS idet de kommer, istedet for å drive og ringe sensurtelefonen hele tida for å få karakterer som er grusomt forsinka. I tillegg slipper jeg sitte og høre meg gjennom karakterene i tre fag for å høre om det siste faget kaaaaaanskje har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg