Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjem ikkje på internett. NGT

Anbefalte innlegg

Satte nettopp saman ein ny PC. Starta opp, alt ser ut til å være ok, installerer Windows. Installerer alle drivarar til hovudkort og skjermkort. I Device Manager er det ingen feil.

Så plugger eg nettverkskabelen i modemet (NGT) og ingenting skjer. Eg kjører ein nettverkswizard, ingenting skjer, eg kjører ein "Create a new connection" og ingenting skjer. Kabelen virker 100% og eg får opp tilkoplinga, at den er ok, men kjem ikkje på nett.

Normalt er modemet kopla til denne PCen (som tydeligvis kjem på nett), men når eg plugger om til den nye PCen er det ikkje noko internett. Har ingen brannmurar aktivert. Hjelp?

Har eit Asus A8N hovudkort med innebygd nettverkskort.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Sjekket at DNS servere er angitt? Bruker du winxp? Isåfall:

Gå inn i egenskaper for lokal tilkobling. Bla nedover i listen til du finner TCP/IP, dobbeltklikk på denne. Sett en ip-adresse (f.eks. 10.0.0.2 eller 192.168.1.2, vet ikke hvilket oppsett du har), en nettverksmaske (255.255.255.0), og en gateway (10.0.0.1 / 192.168.1.1, kommer an på oppsettet ditt.)

Så går du til dns servere og skriver:

første rute: 217.13.4.21

andre rute: 217.13.7.136

Så trykker du på Avansert (tror jeg det er, du får lete litt rundt hvis det ikke er det), og velger fanen dns servere, og legger til to adresser til;

217.13.4.24

217.13.7.140

Så trykker du OK, og OK. Så prøver du på nytt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Okei. Sett den på dhcp igjen da, og sjekk hvilken ip den får da. Får den noe med 169 i begynnelsen, så går du til start -> kjør og skriver cmd. I prompten skriver du ipconfig /release og så ipconfig /renew. Funker det da?

Lenke til kommentar

Prøvde å resette modemet, men eg fekk ikkje aktivert det igjen med PCen. Gjekk til http://aktivering.nextgentel.no, men eg fekk ikkje kontakt. På denne maskina kom eg inn og fekk aktivert.

Skal prøve det med ipconfig no.

Edit: IP-adressa var 169.xxx.xxx.xx ja, eg tok ipconfig /release og fekk opp det samme som når eg skriver "ipconfig". Så ipconfig /renew, men då fekk eg meldinga: An error occurred while renewing interface Local Area Connection : An operation was attempted on something that is not a socket

Driver å søker litt på google etter dette

An error occurred while renewing interface

Symptoms: When trying to release and renew the IP address using the Ipconfig command, you may receive the following error message: “An error occurred while renewing interface 'Internet': An operation was attempted on something that is not a socket.”

Cause: These issues may occur if the Winsock registry keys are damaged or corrupted.

Det første som fell meg inn er at det er ein feil med 1: Hovudkortet, 2: Drivarane og 3: XP-innstallasjonen. Det er jo ein nyinnstallasjon, så det går greit å innstallere på nytt, men det går ein time der.

I utgangspunktet skulle eg kople Pcen saman med den andre via kryssa kabel. Eg fekk kontakt og alt såg bra ut, hovudPCen fant den andre, men fekk ikkje tilgang.

Eg får jo denne 169-adressa, og så vidt eg har lest er det eit teikn på at noko er feil? Mykje bra lesestoff frå google, at eg ikkje kom på dette i går. Jaja, er på jobb, så eg får prøve dette når eg kjem heim. Alle tips tas imot med stor takk.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...